Objekty a vozidla pro TSR2012

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2012

Moderátor: Lugger

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod Hyperblast » stř 17. dub 2013 21:25:58

Viete mi niekto poradit stranku kde by som nasiel severoamericke, prip. kanadske lokomotivy pre Trainz 12, mozu byt aj platene, ale aby boli zo spotrebou paliva a start/stop motoru ..... V minulych verziach boli v hre 3 taketo lokomotivy, lenze v 12 uz nie su .....
Hyperblast
Začátečník
 
Příspěvky: 14
Registrován: úte 13. led 2009 14:13:31
Bydliště: Trencin

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod ogarm » pát 19. dub 2013 11:42:52

Uživatelský avatar
ogarm
Zatápím pod kotlem
Zatápím pod kotlem
 
Příspěvky: 686
Registrován: sob 15. bře 2008 8:20:41
Bydliště: Šumperk
Trainz UID: 202075
Jezdím v: TRS06 + SP1

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod janlady » pát 19. dub 2013 11:55:43

Voni Hyberblast jestli ty loko ještě máš tak si je do 12 doinstaluj měly by fungovat.Hezký den.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :))))
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod janlady » pon 03. čer 2013 18:12:26

Voni Trainzaci chci se zeptat zda někdo zaznamenal takovou to chybu parní mašina od polského autora Marcinw kuid 142343:298 posazená na koleji se nechce hnout při čem se pojezd točí
animační rychlostí při DCD ať na plno nebo zastaveno! Neví někdo co to může být? Předem děkuji.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod Til858 » úte 20. srp 2013 6:54:50

Nemá niekto KUID : <kuid:89096:21002> . Ďakujem za odpoveď .
Til858
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 31. srp 2012 7:10:22

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod jirbla » úte 04. úno 2014 13:26:28

Některé modely vyžadují model stínu. Jde někde sehnat? Předem děkuju za radu
jirbla
Začátečník
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 01. črc 2010 15:40:01

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod janlady » úte 04. úno 2014 16:54:19

Voni Jirbla v Google napsat PEV Soft a stáhnout Quick Mesh Viwier 2 s jeho pomocí si vyrobit Shadow a použít.Janlady.


|D: grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Tram V6E / V7E HHV

Příspěvekod drew » stř 12. úno 2014 17:06:34

Ahoj všichni, prosím máte někdo tramvaje V6E či V7E upravené pro TS12? Autor už to vzdal a stal se z toho abandonware... :( Někde v německu jsem četl, že se to dá provozovat na TS12. Bohužel vozy V7E (které jsem si kdysi koupil) stále nemohou načíst nějakou texturu.
Díky za info, Ondřej / drew
Trz->TRZ04-06-09->2012 (? uvidíme)
Uživatelský avatar
drew
Začátečník
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. bře 2008 10:15:58
Bydliště: Praha 5 Košíře
Trainz UID: 43683
Jezdím v: TS12
Hardware: P core2Duo8400 @ 3,0; 4GB RAM; nV GTX250 1GB; W7home64; detaily na max :-)

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod janlady » stř 12. úno 2014 19:20:03

Voni Drew podívej se do kuidů téhož autora jestli tam není textura téhož názvu a doinstaluj do tramvaje.Janlady.

|D: grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod drew » stř 12. úno 2014 22:42:43

janlady píše:Voni Drew podívej se do kuidů téhož autora jestli tam není textura téhož názvu a doinstaluj do tramvaje.Janlady.
Voni Janlady, nezloběj se, ale to jsem čekal... :YES: Není tam stejná textura. Všimnou si pane, že píšu jestli někdo nemá tramvaje již upravené, nebo už ví a zná jak je upravit. Teorií jsem slyšel hodně, ale praxe nám jaksi uniká...
Už jsem zkoušel kde co, než jsem napsal sem. Nějaká rada praktická by nebyla? Jde taková textura třeba nějak "opravit"? Ale třeba už to někdo udělal, a já bych se to zbytečně učil...? Co? ;)
Děkuji, drew.
Trz->TRZ04-06-09->2012 (? uvidíme)
Uživatelský avatar
drew
Začátečník
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. bře 2008 10:15:58
Bydliště: Praha 5 Košíře
Trainz UID: 43683
Jezdím v: TS12
Hardware: P core2Duo8400 @ 3,0; 4GB RAM; nV GTX250 1GB; W7home64; detaily na max :-)

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod jagg » čtv 13. úno 2014 1:06:30

Zkus pls popsat trochu detailněji, co to znamená, že se textura nenačítá a jaké to má konkrétní průvodní jevy a důsledky.
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod Josef72 » čtv 13. úno 2014 10:43:11

Zkus pls popsat trochu detailněji, co to znamená, že se textura nenačítá a jaké to má konkrétní průvodní jevy a důsledky.


Červený vykřičník, dáš opravit v tom jejich vestavěném programu a ten píše, že se nepodařilo načíst texturu, která je ale normálně ve složce objektu. Fyzicky tam prostě nechybí. Důsledkem je, že nemůžeš objekt zobrazit ve hře.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod jagg » čtv 13. úno 2014 15:00:49

Tak bych se podíval hexaeditorem do meshe, zda obsahuje název txt, který odkazuje na tu texturu. Pokud ne, smazal bych ji i ten texťák. Pokud ano, zkusil bych tu texturu nahradit libovolnou jinou, třeba červeným čtverečkem, abych zjistil, že problém je textura (možná, že problém může dělat i jiná textura, než kterou hlásí CM). Pokud problémem není textura, tak bych zkusil PEV pm2im s volbou strip speculars. Pokud je problém v pojmenování materiálu, tak na to zatím recept neznám. Vše předpokládá, že název textury jako souboru a název textury v txt jsou v pořádku a název txt koresponduje s tím, na který odkazuje vlastní mesh.
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod drew » čtv 13. úno 2014 15:39:38

Jen bych doplnil konkrétně ;) :
- SSP zobrazí:
-- několikrát warning (neřeším)
-- Error: Texture 'body/zb.texture' is missing or could not be loaded in mesh 'body\licht24vf.im', material 'local*hash-45\kuid2 69084 60031 1\body**licht24Vf*1E0F133D*mtl #11*m.onetex'.

Ten error se opakuje pro každé použití textury v im mesh. Textury tam jsou, v dřívějších verzích TRZ04, TRZ06 se zobrazovaly, dokonce myslím že i v TS09, ale za to bych ruku do ohně nedal.

děkuji za příp pomoc :)
drew
Trz->TRZ04-06-09->2012 (? uvidíme)
Uživatelský avatar
drew
Začátečník
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. bře 2008 10:15:58
Bydliště: Praha 5 Košíře
Trainz UID: 43683
Jezdím v: TS12
Hardware: P core2Duo8400 @ 3,0; 4GB RAM; nV GTX250 1GB; W7home64; detaily na max :-)

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

Příspěvekod drew » čtv 13. úno 2014 15:46:50

jagg píše:Tak bych se podíval hexaeditorem do meshe, zda obsahuje název txt, který odkazuje na tu texturu.
Vše předpokládá, že název textury jako souboru a název textury v txt jsou v pořádku
Názvy jsou OK. Nicméně .im obsahuje absolutní cestu, tedy C:\Programme\Auran\... pro DE verzi TRS2004 :O Na to pomůže nějaká rekompilace v PEV pm2im?
dr.
Trz->TRZ04-06-09->2012 (? uvidíme)
Uživatelský avatar
drew
Začátečník
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 18. bře 2008 10:15:58
Bydliště: Praha 5 Košíře
Trainz UID: 43683
Jezdím v: TS12
Hardware: P core2Duo8400 @ 3,0; 4GB RAM; nV GTX250 1GB; W7home64; detaily na max :-)

PředchozíDalší

Zpět na Trainz Simulator 2012

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron