Re: Správce součástí versus samotný simulátor?
Napsal: úte 10. kvě 2011 13:46:46
Někdo zálohuje i složku edit,jiní zase tvrdí,že to potřeba není.Já raději zálohuji obě,ale zkus pohledat zde na fóru,ohledně zálohování se tady napsalo už hodně.
K TOP-při prvotním uložení se opravdu TOP může tvářit,že je vše opraveno,ale při uložení dvouhmatem může nastat situace,že se objeví nové chyby,které TOP zrovna v danou chvíli nepoznal,anebo se prostě smaže ona část configu,o které jsem psal výše.Dochází k tomu zejména při špatném zakomentování některého z tagu nebo zásobníku závorkou(chybějící nebo přebývající).Proto ono předchozí doporučení-před uložením dvouhmatem ještě vše znova překontrolovat na chyby,pomocí funkce z kontextové nabídky.
S chybami textur je to různé.Někdy chybí samotná textura,někdy nechybí textura,ale zůstal po nějaké předchozí zápis v souboru .im,kterou autor odstranil nebo nahradil jinou,ale v material editoru v gmaxu už ji neodstranil,a při exportu zůstal v .im souboru chybný zápis,někdy jen přebývají soubory .txt.Vše z toho se dá nějak řešit,buď dohotovením příslušné textury,smazáním přebývajících souborů nebo úpravou souboru .im pomocí codepadu a nahrazením chybného názvu textury.Ale to už bývá práce velmi individuální a je to i trošku pracné.Osobně si takhle vše postupně opravuji,ale ne každý má na to nervy.
K TOP-při prvotním uložení se opravdu TOP může tvářit,že je vše opraveno,ale při uložení dvouhmatem může nastat situace,že se objeví nové chyby,které TOP zrovna v danou chvíli nepoznal,anebo se prostě smaže ona část configu,o které jsem psal výše.Dochází k tomu zejména při špatném zakomentování některého z tagu nebo zásobníku závorkou(chybějící nebo přebývající).Proto ono předchozí doporučení-před uložením dvouhmatem ještě vše znova překontrolovat na chyby,pomocí funkce z kontextové nabídky.
S chybami textur je to různé.Někdy chybí samotná textura,někdy nechybí textura,ale zůstal po nějaké předchozí zápis v souboru .im,kterou autor odstranil nebo nahradil jinou,ale v material editoru v gmaxu už ji neodstranil,a při exportu zůstal v .im souboru chybný zápis,někdy jen přebývají soubory .txt.Vše z toho se dá nějak řešit,buď dohotovením příslušné textury,smazáním přebývajících souborů nebo úpravou souboru .im pomocí codepadu a nahrazením chybného názvu textury.Ale to už bývá práce velmi individuální a je to i trošku pracné.Osobně si takhle vše postupně opravuji,ale ne každý má na to nervy.