Stránka 5 z 6

Re: TS12

PříspěvekNapsal: sob 24. pro 2011 22:47:11
od FranzCZ
Ahoj lidi
potřebuju poradit kde mam sehnat nějaké online mapy v TS 12 povedlo se mi jednu založit ale byl jsem tam sám a žádné jiné jsem nenašel poradite mi někdo pls????

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2012 20:19:54
od vilous
Řádně jsem koupil TS12. Mám zkušenost se všemi minulými, ale tady je novota napojení na google map. Ale v návodu je jen v anglickém zmínka, že se to váže na objekt TRIG STATION, ale v české verzi jsem odpovídající objekt nenašel. Nevíte někdo, jak to funguje?

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 11:27:54
od karoldz
S tou vázaností na googleearth to zajíma i mně. Prosím nevíte jak to funguje v originál české verzi? Děkuji.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 0:45:06
od jm252485
Dostal jsem se do nesnází ,možná poradíte.
Z minula mám docela dobrý archiv vozidel ČSD/ČD. Podařila se mi řada věcí (například vyřešit Baldovy vagony - vrstvení alfa textur), ale teď jsem vedle.
Mám lokomotivu z T10 (CD 162 019-4 - kuid2:46162:162:2 - vestavěná v T10) a chci ji dostat do TS12 (česká verze). V T10 byly textury v jednom souboru, takže jsem je převedl na dvojice *.tga a *.texture.txt a nastal problem - hlásí to chybu:
Textura 'env_metal.texture' pro model 'e4994_body.im' chybí nebo se ji nepodařilo načíst.
Přutom textura tam je, Zkoušel sem vzít nějakou jinou (stejný rozměr), která se ve stejném modelu načetla v pohodě a přejmenovat ji - nic. Zkusil jsem ji zvětšit (na 64*64 i 128*128) a zase nic. Zkusil jsem dokonce v hexaeditoru editovat jméno (stejné délky, aby se to nezhroutilo) v *.im souboru - zase nic. Ohlásí to stejnou chybu, jen s novým jménem...

Přitom tento problém je ve všech *.im souborech (tato textura se nenačte nikde) a stejný problém je u textury guma_bump v bardotkách autora "350".
Jen pro upřesnění - autorská práva dodržuji a jakékliv úpravy nikde nešířím, mám je výhradně pro svoji potřebu.

Nějaká rada ?

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 7:05:05
od ajabaja
Zkus si příslušný .im soubor otevřít v nějakém hexa editoru (pspad,codepad) v liště nahoře zvol "najít" a zkus tam dopsat původní název Tvé textury bez koncovky(např.-.tga).Pokud Ti ji nenajde, opakuj vyhledání s tím, že změníš původní počáteční písmeno na velké, tedy z env_... na Env_....,popř. v dalším hledání přepiš vše velkými. Pokud Ti editor název najde, přepiš(v hexa editoru) všechna velká písmena na malá a ulož znova soubor .im. Ve W7 u TS09 a výše totiž nechce hra tolerovat velká písmena a tvrdě si to samo přepíše vše na písmena malá. V souboru .im ale zůstane zápis s velkými, ssp to ale vyhodnocuje jako chybu, protože neumí rozpoznat, že jde o stejnou texturu. Také se podívej, jestli Ti u textury nechybí soubor xxxx.texture.txt nebo nemá chybný zápis. Z tohoto důvodu už u svých objektů raději vše píšu s malými písmeny bez diakritiky a s čárkami místo volného místa mezi slovy. ;)

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 12:04:46
od janlady
Voni Jm252485 a Ajabajo pro jistotu není to TEXTURE? to tam nesmí být,jinak jednodušší způsob jako první přepsat .im na .pm a znovu je opravit v PEVSoftu PM2IM,většinou to funguje,Teprve potom
to zkoušet v CodePad,Ajabajo než čárka je lepší podtržítko :_ _ _! Hezký den.

|D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

P.S. Code Pad přehledně otvírá i .gs soubor pro class.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 13:36:52
od ajabaja
Měl jsem samozřejmě na mysli podtržítko, Jendo. Pro mně je to taky čárka, i když pod. :mrgreen:

P.s.: PsPad také, má ve své plné verzi i hexa editor. :mrgreen:

Aby to "nevyzeralo", že kecám:

Obrázek

Obrázek

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 14:28:16
od jm252485
Takže část se podařila, jednlo se fakt o neshodu ve velikosti z písmen /to mne tedy nenapadlo/ Tak pomohlo přejetí PM2IM. Jenom interiéry pro bardotky vzdorují. JanLady: jak bylo myšleno to "přepsání im na pm" ? To snad stačí změnit jenom příponu ? Vždyť by se mělo jednat o zcela jiné soubory (když je převádím z PM na IM tak se zmenší asi o třetinu). Resp. jaká je možnost vytvořit zpětně z IM PM ?

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 14:37:45
od ajabaja
Z .im .pm nevytvoříš. To přepsání na .pm je jen takové "oblbnutí" prográmku na konverzi pm2im, aby Ti program objekt načetl a jakoby znova zkonvertoval. Obvykle opraví i vadné nebo chybějící vazby nebo zápisy v hexa.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 14:41:34
od janlady
Voni Jm252485 je to skutečně tak použít přejmenovat a upravit také jsem bádal a nakonec zvítězila tato metoda je jednoduchá a z více jak 2/3 uspěšná,zbytek je nějaká chyba v zápisu.

|D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 17:48:13
od jm252485
Tedy, že budou fungovat takovéto "netradiční metody", bych vskutku nečekal. Díky !

Re: TS12

PříspěvekNapsal: stř 18. led 2012 20:44:52
od janlady
Upozornění ta pandoklokaní věc zase ukázala zuby a to:při instalaci kuidu kde je v configu jako první je zapsán Trainz-build SPP neumí načíst kuid,z nějakého důvodu se musí importovat obsah
2x po prvním se vSPP neukáže a poslední věc při upravě se v SPP se kuid někam schová po upravě dalšího kuidu se zázračně objeví. Věnováno těm kdo nemohou některé kuidy nainstalovat.

|D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

P.S.nemusí se to stávat všem podle setavy PC.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: čtv 16. úno 2012 20:26:01
od kolobeh
Mám takový problémek, Stavím mapu, všechny součásti jsou z TS 12. Po uložení a při dalším pokračování stavby se načte vše v pořádku, ale jakmile proženu stroje po mapě a uložím pro další pokračování hry tak po načtení jsou vyhýbky červené a tak jako semafory otočené o 90 stupňů ke kolejím. :cry:

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 07. říj 2012 10:14:08
od sasule
Ahoj,

měl bych tu prosbu o radu, případně nasměrování do patřičných míst ideálně k řešení. No a teď o co jde...

Stal jsem se hrdým vlastníkem TS2012 (TS12) ve slevě, které teď nabízejí. To by bylo fajn. Ale hra nejde přepnout do české verze (resp. se mi tam čeština ani nezobrazí v možnostech). Věděl by někdo, jak se k češtině dostat. Podotýkám, že se jedná o ORIGINÁL hru, žádný warez a podobně!

Druhý problém, který se nejspíše řešil a zde prosím o případné nasměrování, je průhlednost stromečků od autorů trunda a ramsay72. V TS2010 chodily správně v rámci režimu kompatibility, který však už TS12 nemá. Stromy, křoviny a veškerá zelenina je hnusně průhledná a vypadá to příšerně.

Jediné, co mě napadlo a funguje, je prahováním vyrobit alfa-masku jen dvoubarevnou a pak se stromy zobrazují "relativně" dobře - jsou ale zase až moc "ostré". Ptám se tedy, zda-li existuje nějaké jiné řešení, aby stromy vypadaly rozumněji.

Díky.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 07. říj 2012 11:10:19
od janlady
Voni Sasule češtinu nevím dole nejde přepnout? Jinak stromečky buď máš v alfe 8-b barva ale hlavně v configu odstraň trainz-build mělo by to ukazovat
normální stromek.Hezký ale deštivý den přeje,janlady.

:)) :D grrr |D: :bomb: :boohoo: :))))

P.S. v nastavení bys měl mít řádek s nastavením jazyků asi 11.