Stránka 4 z 6

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 17:01:06
od jagg
Trainz je hra, která v základu nabízí dobrou platformu, ale celkem mizerný obsah, pokud si chceš značně rozšířit vozový park a vůbec vše okolo, neobejdeš se bez naučení pravidel pro úpravy a bez trpělivosti. Ty máš problém, že se v tom hrabeš bez základních znalostí a narážíš u každého modelu na jiné úskalí. Mám jedno doporučení, pokud chceš všechny možné a nemožné modely ze starších verzí provozovat na TS2012, buď vydrž a poštuduj všechna pravidla pro správný zápis configu pod TS2012 a všechna pravidla pro správnou strukturu adresářů modelů nebo to vzdej, ušetříš si nervy a nám odpovědi na tvé opakované dotazy. Každému modelu může scházet nebo přebývat něco úplně jiného a podstatou problém je pochopit systém, pak můžeš opravovat vše, buď ručně nebo poloautomatizovaně. Někde se budeš muset obejít i bez přidané funkcionality, kterou pro verze, pro které je model stavěn, zajišťuje skript, který v TS 2012 nebude fungovat. Pro studium doporučuji TrainzDev wiki a Auran fórum a pro experimenty s poloautomatizací úprav aplikace od PEVsoft, jsou skvělé. Počítej ovšem, že tě bude značně limitovat případná neznalost angliny (to je stejné jako v životě :) ) a rozhodně tě bude limitovat, pokud provozuješ nezaregistrovanou hru.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 17:33:46
od pitrs30
No co se týká hry tak mám registrovnou, kromě TS 10 vlastním všechny verze řádně koupené v obchodě. Je pravda že jsem začal zhurta na vás chrlit své neúspěchy v TS.
Tímto se vám omlouvám . Já jsem se nikdy nesetkal u nižších verzí trainzu s tolika problémy na jednou ^:)^ .

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 20:11:40
od ajabaja
Omlouvat se nemusíš, to, že člověk neví a nezná, chce se naučit a ptá se, to není ostuda, ostuda je spíše, když někdo dělá, že zná a ví prdlačky. Třeba já.... :D .

Ne vážně, Jagg má úplnou pravdu a napsal vše naprosto výstižně. Doporučoval bych Ti začít s opravami malých nenáročných objektů, začni třeba od jednoduchých domků a leccos se na nich naučíš a pochopíš souvislosti. Vše chce správný čas a správnou chvíli. A hlavně se neboj ptát, od toho jsme tady, abychom pomohli. Ale chce to, aby sis v tom udělal trochu systém a "neskákal hned na velké ryby". Dobré by také bylo, kouknout na World of Trainz anebo do CCG, jak mají vypadat configy, z nich se také dají pochopit souvislosti. Ostatně, v tomhle se ani TS12 od předchozích věcí moc neliší, jsou jen lehce pozměněny některé zápisy tagů a některé nové přibyly. Princip je ale pořád stejný.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 06. pro 2011 19:41:01
od pitrs30
Tak první funkční modely 130 tky v TS 12 -ce. Zatím bez kabiny , model kabiny neumím ještě opravit. Chtěl jsem dát obrázek , ale nejde mě vložit příloha.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2011 21:07:52
od janlady
Voni Pitrs30 nainstaloval jsem 310 093 Smejkyho funguje ale nepochopil jsem proč to požaduje Thumbnails tam kde není .im tj.zvuky atd.Jinak to vypadá na les zelených vykřičníků.
|D: :)) grrr :bomb: :boohoo: :)))) :-SS ^:)^

Re: TS12

PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2011 21:36:46
od pitrs30
To je zvláštní mě nešel ani jeden model od šmejkiho, vše v červeném lesu vykřičníků :)) .
Už mě to netrápí koupil jsem si ještě TS 2010 a TS 12 jsem pro zatím vymazal a vše v klidu opravím a časem zase nainstaluji do TS 12.
Je pravda co se týče instalace objektů do TS 2010 přes správce součástí, tak to je teda hrozný , v tomto bych řekl že správce TS 12, je rychlejší asi o polovinu času.
Instalovalo se mě cca 16956 položek. Počet je dle správce součástí.
Další věc , jsem poučen, že každý nový model je dobré si ihned opravit pokud hlásí chybu .

Re: TS12

PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2011 23:30:07
od janlady
Voni Pitrs30 je to čím dál složitější ale ta 310 šla hned,některé věci co se odmazávali od TC,09,10 ted 12 zase doplňuje začíná to bej to pandoklokaní buzinec.
|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :)))) :tea:

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 11. pro 2011 1:15:11
od lomos
Ahoj,
vlastním také TS12 a mám jiný problém a to se zaznamenáním do databáze TS12. Zaráží mě že to nejde ani s použitím oděktů které jsou součástí hry s nejdou mi po instalaci zaznamenat součásti do databáze součástí trainz a to se týká i map a her vytvořených přímo ve hře.

Mapy se uloží, ale už se nezaznamenají do databáze a nelze to provést ani ve správci součástí a tudíš se nezobrazují ve hře. Objevují se tato hlášení:

Při ukládání v editoru:
Mapa byla úspěšně uložena, nepodařilo se však její zaznamenání do databáze součástí trainz.
Lze to provést ve správci součástí plus.

Ve Správci součástí:
preChyba: TADTextureConvert> TrainzUtil command host terminated unexpectedly
Zpráva: TADInternalCopyAsset> fatal error during texture compression
preChyba: Nepodařilo se zaznamenat změny součásti kvůli chybě při přístupu k souboru.

Nevíte jak vyřešit tento problém?

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 11. pro 2011 4:01:42
od ajabaja
Na 99,9% tento problém dělají buď zabudované součásti nebo objekty s texturou komprimovanou do souborů xxxx.texture. Takže bych doporučoval před balením mapy vynechat zejména zabudované součásti
a součásti, které jdou otevřít a ukládat, tak projít a komprimované textury rozbalit na běžný formát .tga(.bmp) prográmkem z PevSoftu. Tento problém už byl i u předchozích verzí.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 1:20:12
od lomos
Díky.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 12:30:02
od pitrs30
Můj osobní názor na TS 12 je ten, že kromě nějakých vylepšených , pro mne nepodstatných věciček, je to shodná hra s TS 10.
Kdyby udělali nějaký pořádný update na TS 10 ku , tak TS 12 ka ani nemusela vycházet.
I když zase na druhou stránku, musejí nějakým způsobem vytáhnout z lidí peníze ;)) .
Vlastně mezi ně patřím i já, poněvadž jsem jim taky naběhl tak zvaně na špek.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 14:01:06
od ajabaja
Můj osobní názor je, že se obě verze nijak příliš neliší ani od TS09, zejména s Sp, tedy mimo podpory animovaných stromů, kterými svou mapu zase zatěžovat nemusím. ;)

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 14:13:22
od janlady
Voni Ajabajo liší se a to dost podstatně,více oprav a hlavně se dodávají tagy v 09 ,10 odstraněné tak to vychází tak že pandoklokaní sestav vlastě říká chceš svoji mapu a věci do 12 tak makej,
přemíšlej jak to upravit aby to fungovalo.Hezký den.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :)))) :-SS

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 20:25:24
od ajabaja
Voni, Jeníčku, s tím naprosto souhlasím, čím vyšší verze, tím větší snaha "vychovávat" Trainzáky v znalostech na úroveň IT expertů. :D

P.s.: Ten výraz "pandoklokaní **pííp**" se mi strašně moc líbí. Voni jsou holt klasa. :))

Re: TS12

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 20:29:00
od ajabaja
Jen nechápu, proč je tady cenzurováno slovíčko b*zerace?Co je na něm vulgárního? My ho docela běžně používali už na vojně za Franty Ferdy. :D