Stránka 3 z 6

Re: TS12

PříspěvekNapsal: sob 03. pro 2011 14:21:29
od Atkins
Stačí si porovnat strukturu configu u funkčního objektu - není to nic složitého, stačí trochu přemýšlet.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: sob 03. pro 2011 16:54:41
od pitrs30
To jsem taky zkoušel, uvedu třeba příklad : model 130 od šmejkiho ze všech těchto modelů nejdou dva , při tom jsou všechny v configu stejné, nebo používají stejné doplňky, kromě čísla . jinak nejde ani jediná lokomotiva řady x6x a 150,151, a to bych mohl pokračovat. Všechny tyto modely hlásí chyby i v TS 09, s tím rozdílem že se normálně zobrazí. Prostě mě to nejde na rozum. Další věc jedná se i o scenery objekty atd.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 04. pro 2011 9:19:19
od Atkins
99 procent starých objektů lze úspěšně a bezchybně provozovat v 09.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 04. pro 2011 11:55:17
od pitrs30
Ano jasně , když to umíš . Já jsem samouk ale tady tomu nerozumím, bohužel . Mysli si o mě třeba že jsem blbec, ale bohužel ještě jsem na spoustu věcí nepřišel, bohužel .
Není to o lenosti ale o času .

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 04. pro 2011 21:29:27
od pitrs30
Během dne jsem přišel na pár věcí které zlobily,tak jsem je opravil, ale narazil jsem na další problém, a to jsou špatné tagy a nemohu otevřít soubory im. . Neporadil by mě někdo z vás zkušených, jak tyto soubory mohu otevřít ? Co se týká tagů, takě bych prosil o radu . Vím že otravuji ale moc děkuji za každou radu [-O< .

Re: TS12

PříspěvekNapsal: ned 04. pro 2011 23:50:52
od janlady
Voni Pitrs30 kdo to učil nás?Já jsem byl strojař a díky vnoučatům jsem se k tomu dostal! Na .im a .gs soubory je Code Pad.Dá se stahnout z cz stránek "studna"třeba.
|D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) grrr :applause:

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 7:12:37
od ajabaja
Pitrs30: No, pokud aspoň trošku nerozumíš programování, tak raději soubory .im v codepadu neotvírej, zničíš si je. A na co vlastně potřebuješ otevírat soubor .im? Na opravy objektů v ssp si doinstaluj prográmky z této stránky:

http://www.members.optusnet.com.au/~vil ... evsoft.htm

Integrují se Ti do kontextové nabídky (kliknutí pravým myšítkem na soubor) a můžeš si zvolit příslušný prográmek. Část návodů, jak některé z nich používat, najdeš na mojem webu v sekci tutoriály.

Když budeš potřebovat něco konkrétního, tak se ptej tamtéž nebo tady.

Čas nemáme nikdo, ale pokud máš nadšení pro věc, čas si vždycky najdeš. Trainz není hra, položená na podnose, je to hra pro autory a vývojáře a to, aspoň si myslím, je dobře, aspoň to není nuda.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 12:41:07
od janlady
Voni Ajabajo někdy potřebuješ otevřít jak im tak gs.Už jsem našel dosti kuidu s diakritikou a zapsáno v im,někde chybí class to je zapsáno v gs.Zapoměl si napsat tutorial na scren.
|D: grrr :)) :D :boohoo: :))))

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 12:51:40
od pitrs30
Mám problé z pár modely od smejkiho , kde ve složce im. chybí textury nebo nejsou zapsaný, čili ssp je nemůže najít a tím pádem nejde model v TS 12. Ona celkově mě přijde dosti náchylná na chyby protože veškeré věci v TS 09 běží bez problémů, sice jsou červené , ale jdou.
Já bych se na TS 12 vyprdnul, ale mě prostě fascinuje vegetace, nevím proč, ale je to tak. Proto jsem se ptal, zda tyto problémy řešil i někdo v TS 10 .

Tady uvedu příklad: CCP mě vyhazuje hlášku u modelu 242 220: Error: textura 'textury/vnitrek_vetrak.texture' pro model'textury/242.im' chybí nebo se ji nepodařilo načíst.
A je pravda že v texturách jsem ji nenašel.

A další věc jsou tagy. Je hodně modelů od různých autorů kde prostě chybí, nebo nebyly nalezeny.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 13:45:33
od pitrs30
Odpovím si sám :-) . Snad problém vyřešen použil jsem soubor 242.im z jiné loko a jeví se to v pořádku :)>- .

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 14:26:18
od ajabaja
janlady píše:Voni Ajabajo někdy potřebuješ otevřít jak im tak gs.Už jsem našel dosti kuidu s diakritikou a zapsáno v im,někde chybí class to je zapsáno v gs.Zapoměl si napsat tutorial na scren.
|D: grrr :)) :D :boohoo: :))))


To jo, to souhlasím, nicméně začátečníkům bez zkušeností bych moc nedoporučoval do zdrojáku souboru šprtat, bude to více škody, než užitku.

Tutorial jsem nezapomněl, jen jsem měl pracovní vytížení celý víkend. Člověk míní a chlebodárce holt mění, no.
Zkusím na to mrknout dnes.
Hezký den.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 14:34:53
od pitrs30
Chtěl bych vás tady poprosit, prosím nemá někdo opravený 842 - ky od Milana ? Na to opravdu nemám, je tam hodně chyb z kterými si nevím rady. Jsou tam špatný nějaký tagy a přípojný body, a to bych ten model asi opravdu roz..... . Děkuji

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 14:36:35
od ajabaja
pitrs30 píše:Mám problé z pár modely od smejkiho , kde ve složce im. chybí textury nebo nejsou zapsaný, čili ssp je nemůže najít a tím pádem nejde model v TS 12. Ona celkově mě přijde dosti náchylná na chyby protože veškeré věci v TS 09 běží bez problémů, sice jsou červené , ale jdou.
Já bych se na TS 12 vyprdnul, ale mě prostě fascinuje vegetace, nevím proč, ale je to tak. Proto jsem se ptal, zda tyto problémy řešil i někdo v TS 10 .

Tady uvedu příklad: CCP mě vyhazuje hlášku u modelu 242 220: Error: textura 'textury/vnitrek_vetrak.texture' pro model'textury/242.im' chybí nebo se ji nepodařilo načíst.
A je pravda že v texturách jsem ji nenašel.

A další věc jsou tagy. Je hodně modelů od různých autorů kde prostě chybí, nebo nebyly nalezeny.


Děláš to přesně opačně- soubor .im nechej jak je-každý model (pořadové číslo loko) má své odchylky v detailech a tím, že nahraješ .im z jiného modelu, budeš mít 2 totožné modely s jen jiným kuidem a možná s neodpovídajícími texturami.

Proč raději nepohledáš u jiného, podobného kuidu jen texturu větráku s příslušným souborem xxx.texture.txt a nepřekopíruješ ho tam, kde Ti chybí?
Ze startu neber soubor .im jako vadný, i když to tak třeba ssp hlásí, ale hledej vadné souvislosti(textury, chybějící soubory .txt, atd.).

Pokud máš texturu zabalenou ve formátu xxx.texture, tak ji rozbal v prográmku images2tga z Pevsoftu, jak jsem Ti doporučoval prográmky stáhnout v předchozím mém příspěvku. Vytvoří Ti i soubor .txt k textuře.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 15:01:02
od janlady
Voni Pitrs30 nenačteli im soubor texturu je tu jednoduchá pomoc im přejmenovat na pm a PEVSoftvu zpět na im a textura se načte v minulých třech týdnech jsem to použil více jak stokrát.

|D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) použít Leninovo heslo učit se 3x,u někoho i více kráte,Čau.

Jinak vše si můžeš udělat sám každý kuid jde opravit někdy to dá fušku,kuidy jdou od 04 po 12 na 99,9%,pac a pusu.

Re: TS12

PříspěvekNapsal: pon 05. pro 2011 16:01:43
od pitrs30
Tu texturu jsem hledal a je problém že ta textura patří k loko 130 a ne do loko 242. Nějak se to popletlo asi při zabalování do cdp.