Stránka 6 z 8

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: čtv 08. črc 2010 22:19:22
od jagg
Já v tomto mám naprosto jasno, pro kvalitní poježdění a pokochání jsem ochoten obětovat tu fůru času potřebnou pro překopání součástí, ale TS2010CZ, které mám v plánu pořídit jako další po TRS2006, si pořídím, až bude za dvě kila, to už mi nebude líto, že jsem případně vyhodil prašule a že to stojí za p.r.d. Do té doby navíc určitě přibyde spousta 100% kompatidebilních objektů a konverzních utilitek na zjednodušení života s verzí 2010. Vše je pouze o trpělivosti.... ;)

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 13:29:57
od Geni
Když by tu byla utilitka co automaticky opraví všechny objekty na 99% správně aby fungovali v TRS2010, tak tu hru hnedka objednávám.

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 16:40:54
od bumbrdlik
Další věc, nesnažte se, když už otevřete objekt track v Tvvůrci součástí, ukládat konfigurační soubor, pak dopadnete takto:

preChyba: Tag 'rgb' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'casts_shadows' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'shadows' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'endlength' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'repeats' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'upright' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'length' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'width' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'grounded' není v zásobnících typu 'track' povolen.
preChyba: Tag 'bendy' není v zásobnících typu 'track' povolen.

A zmizí tag asset-filename, takže křivka pak na mapě není vidět.

Přitom TRS 2006 a TC mi přímo nutila, abych tyto takgy tam zapsal a nastavil.

Bez uložení konfiguračního souboru to zůstane aspoň v TS 2009 pod trainz-bulid 2.9.

Když se ale tvoří track součást v TS 2010 tak už tam je mesh-table a výše uvedené tagy to nechce.

Kvituji jenom to, že mezi použitou texturou povrchu na objekt a stejnou texturou na povrch, není mezi zobrazením prakticky rozdíl. Kdežto v TRS 04, 06 a TC se musela tactura povrch upravovvat, součásti, které jsem vypiplal v TRS 2004 vykazjí rozdíl a verze povrchových textur aby ladily k objektům udělat nově.

Toto je z 2010 při použití součástí z 2004, přičemž v 2004 není prakticky žádný rozdíl.
Obrázek

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 16:47:08
od bumbrdlik
janlady píše:....tak jsem se šel podívat na mapu naběhla mě část kde chyběly moje stromy,můj úděs,oni tam byly ty holé Auranské klacky i když bylo nastaveno na léto.Ale jak se tam dostaly když jsem je,
deaktivoval, ...


Možná až si nainstaluješ ty naše, které ti asi chybí, tak zmizí ty Auranské. Mám podezření jestli tam někde není někde skryto v nastavení Automatická náhrada chybějících stromů. :D No, některé automatiky jsem už vypnul.

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 17:30:42
od janlady
Voni Bubrdlík to je řeč jako rozprávka kde a jak automatiky vypmout,když napíšeš udělal jsem,kde a jak. grrr |D: grrr |D: :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 20:04:20
od bumbrdlik
No, tak ty se netýkaly těch stromů, to jsem zatím nenašel. V SSP Je to Automaticky uložit při instalaci balíčků CDP, abych měl přehled jak proběhne potvrzení. Při velkých balících je ten jejich přehled chyb docela nepřehledný.
Dalším je zrušení zaškrtnuté položky oblíbených objektů v editoru (viz obrázek). Těch pět hvězdišek ve filtru a jen jejich objekty v seznamech grrr

Obrázek

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 21:48:48
od janlady
Voni Bubrdlík děkuji za uvedení do obrazu, :)) :D :bomb: :)))) ty oblíbené jsem asi přehlédl.

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: sob 10. črc 2010 0:30:18
od janlady
Voni Bumdrdlíčku voni mají 5 záložek a já jenom dvě oni mají něco přepnuté.Předem děkuji. |D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: sob 10. črc 2010 8:27:21
od bumbrdlik
Voni Janlady, to mám takto od instalace. Je ale možné, že některé nejsou dostupné vlivem deaktivací auranských prvků. Jak jsou ty anglické názvy záložek na tom obrázku, tak si je najdi v SSP a podívej se na to. Já nic deaktivováno zatím nemám.

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: sob 10. črc 2010 10:34:15
od janlady
Voni Bumbrdlíčku mají pravdu tou deaktivací jsem vše smetl,pomalu to rovnám v mapě se 2340 součástkami 2 chybné a jedna závislost (zatím neopravitelné). |D: grrr :D
Je to pracnější postup ale vyplácí se. grrr :)) :D :bomb: :))))

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 23. črc 2010 23:42:38
od janlady
Voni Bumbrdlíčku zatím mám opraveno přes 4000 kuidu a jenom tři které nejdou opravit ale stalo se mě že nejde Nadraží(depo) to vypadnu bez zjištění co to zapříčinilo a druhá věc,
která mě zaskočila je Kilianova mapa"Trať043" v 09 funguje a v 10 když jsem vše opravil tak se objeví prázdno s magnetickou směrovkou.Lahoda. |D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: sob 24. črc 2010 11:12:07
od bumbrdlik
Tka jedna věc s návěstidly od Stelerpa je vyřešena. Proč byla chyba ve scriptu u vjezdového návěstidla, které bylo jakoby mrtvé a na nic nereagovalo, způsoboval nesprávně zvolený incluce script v SSSR Seradovaci Tr atrapa,<kuid2:77641:24595:4>, kde ve scriptu "cstt_serazovaci_atrapa.gs" je původně:

include "Signal.gs"

class csttSIG isclass Signal

Správně tam má být:

include "Trackside.gs"

class csttSIG isclass Trackside

Ono mělo červený vykřičník a ta chyba ukázala na script.
Když se tato atrapa umístila v cestě za jakékoliv návěstidlo, tak to přestalo pracovat a mělo chybu ve scriptu.. Nyní po této úpravě sy chby ve scriptu nevyskytuje, ale při tomto zkoumání jsem si všiml, že u těch SSSR trpaslíků jsou korony úplně mimo.

Tak teď budu zkoumat, proč je cesta směrem na Hrachonice pořád uzavřena.

Voni Janlady, jestli se jedná o točnu na JTT železnici, tak tam jsou jen tyto díly, tak sekoukni, jestli máš všechno:

LX cd koelj tocna,<kuid:75263:110000>
LX cd tocna 28m,<kuid:75263:38008>
LX kolej 24m drevena L,<kuid:75263:28151>
LX kolej 24m drevena LP,<kuid:75263:28153>
LX kolej 24m drevena P,<kuid:75263:28152>
LX rd cp 2,<kuid:75263:27102>
LX rd cp 4,<kuid:75263:27104>
LX 7st 1 C,<kuid:75263:28101>
LX 7st 1 L,<kuid:75263:28105>
LX 7st 1 P,<kuid:75263:28103>

Jinak jsem nechal objekty v původním stavu a funguje to. Já když opravuji, tak pouze v Exploreru.

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pon 26. črc 2010 9:27:14
od bumbrdlik
Tak s těmi auty je to takto. V SSP jsem našel, že stejná auta jsou tam dvakrát jedno je jako obyčejné scenery s kuidem -1 druhé je tam jako scenry-trackside s kuidem 447264 (viz obrázek) a ty jsou právě použity do regionů (tam je zapsaných 26 aut). V editoru je v nabídkovém seznamu nenajdete protože v configu mají "0" v následujícím tagu:

privileges
{
permit-listing 0
}

Teď nezbývá jen doufat, že autoři budou ochotný pro ty silnice udělat auta s novýmí kuidy jako trackside (byl bych ochoten říct co do configu kromě trackside přidat, případně i otestovat)

Jinak já si asi pro sebe udělám pod svým kuidem podobnou knihovnu a kuidy s auty jako je ve hře a pokud budou autoři souhlasit, tak bych jí zveřejnil. Nebude to ale hned, protože v knihovním kuidu musí být "IM" soubory a i textury. Nejdřím ale musím zkusit třeba se 3 auty, jestli to vůbec půjde a pak bych do toho vybral asi kolem 50 různých aut, 26 z toho bych dal do regionu CZ a ostatní by se mohly přidat do configů map, Tam to funguje stejně jako v TRS2004. Jak to dopadne budu informovat ve své autorské dílně.

Obrázek

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 20. srp 2010 20:09:32
od ivankos
Pořídil jsem si též TS 2010. Velmi mě mrzí, že v této verzi nelze použít hodně dříve vytvořeného vozového parku ( prostě nejsou "vidět" a jako příčina jsou většinou neviditelné textury a problémy s přípojnými body). Může někdo poradit, zda je možné a hlavně jak by šlo vlastní silou pro svoji potřebu upravit event. v configu, nebo lze požádat autory, aby tyto změny provedli?

Re: Obecně o TS 2010

PříspěvekNapsal: pát 20. srp 2010 20:43:33
od Atkins
Jak jsem již napsal, 90 procent objektů lze opravit, bližší info na mých stránkách.
Ad. Autoři. Několik autorů staví tak, že jejich objekty fungují i v nových verzích (četli CCG :lol: ) Ale je mnoho autorů, kteří pravidla příliš neřeší - spokojí se s tím, že jím to funguje v 04...