BUMP.TEXTURE

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

BUMP.TEXTURE

Příspěvekod StepanM » sob 09. čer 2018 14:31:03

Zdravím. Mám problém s csd_t211,<kuid:88903:6>. Textura 'csd_t211_body/PLASTbump.texture..' chybí nebo nemohla být načtena ze sítě 'csd t211\csd_t211_body\csd_t211_body.im'. Ujistěte se, že soubor se nachází v pracovním adresáři. V texťáku je, ale v souboru .im není. Když ji vyhodím, pořád hlásí, že chybí.
Štěpán Machač
StepanM
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 58
Registrován: úte 02. říj 2012 10:28:01

Re: BUMP.TEXTURE

Příspěvekod jagg » sob 09. čer 2018 16:13:50

Nemám ten mesh při ruce, ale asi má na nějaké části nadefinovanou bump texturu, která schází. Tím souborem texture se rozumí obrázek a ne texťák.
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 900
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: BUMP.TEXTURE

Příspěvekod StepanM » sob 09. čer 2018 21:34:49

Asi jsem to blbě napsal. Nemyslel jsem soubor .txt, ale soubor .im otevřený pomocí programu Code pad. Ve složce je plastbump.tga a plastbump.texture.txt. A v poznámkovém bloku je
Primary=PLASTbump.tga
Tile=st
Když otevřu soubor .im programem Trainz Mesh Viewer, tak tam ta textura není.
Štěpán Machač
StepanM
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 58
Registrován: úte 02. říj 2012 10:28:01

Re: BUMP.TEXTURE

Příspěvekod jagg » ned 10. čer 2018 12:25:52

Stáhl jsem si to a zjistil následující:
pro fungování v TS2009+ je mesh potřeba převést z pm (progressive) do im (indexed). Chunk, která má namapovanou bump texturu, tj. boky a čela motorového krytu, používá onetex materiál, ale pro současné verze Trainz by měl používat tbumptex materiál, aby mohl využívat bump texturu. Autor se původně patrně snažil bez navyšování polygonů naznačit plasticky větrací mřížky na boku a čele mašiny.
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 900
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: BUMP.TEXTURE

Příspěvekod StepanM » ned 10. čer 2018 17:35:15

Díky za radu. Přepsal jsem to v texťáku a nehlásí to chyby. Ale bude tam ještě něco, protože když chci loko postavit na koleje tak mi to shodí hru. Mám: Intel Core i7 6600U @ 2.50GHz Skylake-U/Y 14nm technológia, grafická karta Intel HD Graphics 520 (ASUStek Computer Inc) 2047MB NVIDIA GeForce 940M (ASUStek Computer Inc) Verzia ForceWare: 369.09 .
Štěpán Machač
StepanM
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 58
Registrován: úte 02. říj 2012 10:28:01

Re: BUMP.TEXTURE

Příspěvekod jagg » ned 10. čer 2018 19:49:39

Pokud jsi v hexeditoru přepsal název materiálu, tak to nestačí. onetex a tbumptex totiž mají jinou délku stringu. Proto ti to padá, protože máš jinou velikost souboru než je v něm deklarováno.
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 900
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: BUMP.TEXTURE

Příspěvekod StepanM » stř 13. čer 2018 16:50:10

Díky, ale co s tím udělat, aby to fungovalo správně.
Štěpán Machač
StepanM
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 58
Registrován: úte 02. říj 2012 10:28:01


Zpět na Trainz Simulator 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron