JAK VLOŽIT MÓD???

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

JAK VLOŽIT MÓD???

Příspěvekod robin1 » ned 21. dub 2013 15:48:26

Nevím jestli už to tu bylo, ale chtěl bych se zeptat, jestli byste mi neporadili jak se vkládají módy např. vlaků ČD do 09-ky???
Dík :}>
robin1
Začátečník
 
Příspěvky: 17
Registrován: ned 21. dub 2013 15:45:09
Bydliště: Soběslav
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: JAK VLOŽIT MÓD???

Příspěvekod azaren » ned 21. dub 2013 18:06:54

jak to myslíš vkládat módy?

Jako že se ti automaticky vybere mód DCC? nechápu.

Popiš trošku víc, pokusím se ti poradit.
azaren
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 171
Registrován: pát 04. led 2013 21:01:11
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: RAM 8Gb je mi málo

Re: JAK VLOŽIT MÓD???

Příspěvekod robin1 » ned 21. dub 2013 19:21:42

Ok, omlouvám se za nepřesné info.
Já jsem to napsal špatně, myslel jsem tím vkládání vlaků a vagónů do samotné hry.(ne do mapy)
Jsem začátečník a moc o tom nevím a možná, že to tu už někde je, tak se omlouvám. :oops:
Dík
robin1
Začátečník
 
Příspěvky: 17
Registrován: ned 21. dub 2013 15:45:09
Bydliště: Soběslav
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: JAK VLOŽIT MÓD???

Příspěvekod Konecna » ned 21. dub 2013 22:12:48

Ahoj tohle není LS-ko nebo mafie. Tady nemusíš nic nikam kopírovat, jen klikni 2× na stažený soubor *.CDP samo se to nainstaluje.
Uživatelský avatar
Konecna
Začátečník
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát 28. říj 2011 8:05:04
Bydliště: Žatec
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: 4× 4,2 Ghz CPU, 8GB RAM, 4GB GTX 750Ti, 120GB+8TB HDD

Re: JAK VLOŽIT MÓD???

Příspěvekod Fugess » ned 21. dub 2013 22:50:40

přikládám citaci od bumbrdlika

bumbrdlik píše:2. Taxtury s alfou vyžadují do texťáku pro texturu přidat řádky
Alphahint=masked
hint=dynamic
aby nezrcadlily.