Stránka 2 z 2

Re: Koleje v oblouku

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 20:08:15
od heme
Faba - Vím, co máš za problém. Máš oblouk a na jeho konci při přechodu do roviny se ti ten oblouk "zalomí". Slovo zalomí není až tak vhodné, na druhou stranu mě nic jiného také nenapadá. Je to snaha kolejí udělat jakousi "přechodnici" jako je v reálu. Vyřešíš to zkrácením roviny - oblouk se ti protáhne a ten "lom" nebude tak velký.

TRS má výhodu, že v editoru lze vytvořil jakýkoli libovolný oblouk. Nevýhodou je ale tento problém...MSTS to má řešené přesnými šablonami poloměrů oblouků. Jsou tam objekty obloukových kolejí, rovných kolejí a třeba angličanů, výhybek a pod...MSTS "spline" nezná a tak se vyhýbá tomuto problému.

Všechny bývalé kolegy zdraví Heme

Re: Koleje v oblouku

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 20:57:31
od faba
Jasan díík

Re: Koleje v oblouku

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 21:18:03
od bumbrdlik
Když tě to tak vadí, tak si v configu dej v řádku length místo hodnoty 4 hodnotu 2 případně 1, tím se ti zkrátí délka koleje na 2 metry, ale budeš mít větší zátěž PC.
Jinak s tím nic neuděláš, to je zkrátka tahle lomivost u všech křivek.

PS: Při té hodnotě 1 nemusí dobře na sebe navazovat textura.

Re: Koleje v oblouku

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 21:20:30
od faba
Dobrá rada děkuji opravdu dík

Re: Koleje v oblouku

PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2008 12:08:48
od otur
Ahoj,
Stavim-li trat do oblouku tak pouzivam sablony. :twisted:

Re: Koleje v oblouku

PříspěvekNapsal: sob 24. črc 2010 13:20:59
od svad
Mohlo by to možno byť aj krivkovími bodmi, ak je polomer príliš malý a krivkovích bodov je príliš veľa.Potreboval by som vedieť, akým spôsobom staviaš koľaj v oblúku