Výměna podvozku - jak s "kuid-table"?

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2006. Proč si ji koupit? Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů pomocí Správce součástí. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Výměna podvozku - jak s "kuid-table"?

Příspěvekod vinceblack » úte 23. srp 2011 9:01:16

Zdravím,

potřeboval bych se zeptat někoho zkušenéhom, co dělám špatně, nahrazuji-li podvozek dejme tomu nákladního vozu. Samozřejmě najdu řádek s "bogey", vyměním KUID, najdu starý KUID v KUID-TABLE a zmením ho též. To funguje, není problém. Ale u vozů, které mají 2D podvozky (nějaký default) sice změním KUID u "bogey", ale v KUID-TABLE ten původní uvedený není. Je tam třeba jen 0 - default_vagon a 1 - boxcar. Když to nechám být, vůz nejde použít (je vidět v seznamu v editoru, ale nelze ho umístit na koleje). Když v SSP přidám "add KUID-TABLE item" s číslem 2 a vyberu ze seznamu ten podvozek, jehož KUID jsem předtím zapsal do řádky s "bogey", tak také nejde použít.

Má otázka tedy zní - váže se nějak číslo v KUID-TABLE na definované prvky nebo je to jen seznam použitých prvků (tj. je jedno, kde je jaký prvek vyjmenován) a problém je jinde?
Uživatelský avatar
vinceblack
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 213
Registrován: pát 22. srp 2008 14:57:06
Trainz UID: 108979
Jezdím v: TS12
Hardware: AMD Athlon(tm) II X4 630 Processor (4 CPUs), ~2.8GHz, 4096MB RAM, ATI Radeon HD 5600 Series, 2167 MB

Zpět na Trainz Railroad Simulator 2006

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron