Kolaps TRS 2006

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2006. Proč si ji koupit? Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů pomocí Správce součástí. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Kolaps TRS 2006

Příspěvekod PhD » pon 01. lis 2010 22:00:48

Zdravím, už čtyři roky vytvářím v tomto simulátoru město, které se neustále rozrůstá. Takže hra sama o sobě náročná není, zato moje mapa ano. Dosáhl jsem velikosti asi 750 panelů, ale jen některé oblasti jsou plně sestaveny a do nich zasahovat nebudu. Ovšem v poslední době se mi objevil problém a díky němu se moje práce zdrží. Existuje ve městě jediná oblast, do které se nemohu ani přiblížit. Pokud se tak stane, celý Trainz zkolabuje a neuložené změny jsou tak ztraceny. Po ostatních koutech a místech se pohybuju bez problémů, ale jen ta jediná mi dělá problémy. Absloutně nevím, čím to může být, jelikož používané objekty v Content Manageru nevykazují žádnou chybu a tytéž používám i na jiných místech. Mohl by mi někdo z vás prosím poradit, jak bych problém vyřešil? Pokud by bylo potřeba poslat nějaký soubor, není problém. Mockrát děkuju.
PhD
Začátečník
 
Příspěvky: 32
Registrován: pon 14. dub 2008 13:34:07
Bydliště: Dívčí Hrad/Pardubice/Praha
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod sasule » ned 14. lis 2010 17:51:01

Že by mělo TRS2006 nějaké omezení počtu objektů v panelu nebo panelů? Nevím, tipuju...
Tož já bych se aji vycenzurovál...
Uživatelský avatar
sasule
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 202
Registrován: stř 19. bře 2008 9:41:46
Bydliště: Slavičín / Třebíč
Trainz UID: 258803
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Extra silný mikročip od Intelu, který doplňují Korzáři a chladí Cooler Master

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod PhD » ned 21. lis 2010 10:37:27

Počet panelů bych pochopil, ale tím to asi nebude. Od posledního příspěvku jsem přidal další a nic se nestalo. Počet objektů na panel je vyloučen, protože na jiných se toho nachází víc než je zdrávo. Můžu poslat kompletní sadu kuidů, z nichž město stavím, pokud by měl někdo zájem vyzkoušet, v čem je zakopaný pes.
PhD
Začátečník
 
Příspěvky: 32
Registrován: pon 14. dub 2008 13:34:07
Bydliště: Dívčí Hrad/Pardubice/Praha
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod jagg » ned 21. lis 2010 11:40:30

Podle me to musi byt nejaka vadna soucast, a vubec nezalezi na tom, jestli vykazuje nebo nevykazuje chybu. Nejlepsi by bylo vyzkouset to na jine masine s tim samym TRS. Ja jsem treba jeste nikdy nerozchodil mapu SKG1989 i kdyz vim, ze s ni na moji verzi TRS2006 neni problem, ovsem dohledavat vadnou soucast se mi fakt nechce...
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod PhD » úte 23. lis 2010 18:52:52

Součástí na mé mapě je přes 950. Dohledat vadnou součást by bylo problematické, i kdybych bylo jen 50. Taky mě napadlo, že najdu dobrovolníka, který svůj počítač obětuje. Teď je otázka, jak vadnou součást na náhradním počítači najít...? Pokud ho chceš vyzkoušet sám, není problém. Součástí je tedy přes 950, balíček CDP má asi 146 MB, rozbalená mapa v Trainzu má zhruba 81 MB a zabalená v CDP má něco okolo 10 MB. Udělám cokoliv, abych tu mapu rozběhl, pracuju na strašně dlouho na to, abych to kvůli takové krávovině vzdal.
PhD
Začátečník
 
Příspěvky: 32
Registrován: pon 14. dub 2008 13:34:07
Bydliště: Dívčí Hrad/Pardubice/Praha
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod janlady » úte 23. lis 2010 23:04:31

Voni PhD mě se to stalo 2x a vyřešil jsem to tím že jsem vypnul texturu a zjistil na které části to blbne a ten čtverec jsem odmazal a potom chybějící kuidy zkoušel na prázdné mapce.Protože se
může stát že člověk použije vadný kuid někde jinde a bude kolabovat v dalším místě,(tolik zkušenost) |D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) [-X .
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod PhD » sob 27. lis 2010 11:34:14

Každá zkušenost mi pomůže, aspoň zjistím, co se s tím děje. Průšvih je ten, že své město rozchodím jen na svém počítači, ke kterému se dostanu jen 6x za měsíc. Pokud by tedy nevadilo, kdybychom se kontaktovali v době, až budu zase doma, byl bych za toto velice vděčný. Tvůj postup bych docela ocenil, ale pořádně netuším, jak s tím manipulovat tak, aby to nebylo ještě horší. A ještě jednu aktualitu na závěr: od poslední editace se mi už mapa nespouští vůbec a hra mi spadne už při načítání.
PhD
Začátečník
 
Příspěvky: 32
Registrován: pon 14. dub 2008 13:34:07
Bydliště: Dívčí Hrad/Pardubice/Praha
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod janlady » sob 27. lis 2010 13:37:47

Voni PhD nevím jestli upravuješ chybné kuidy ale to se stane jesliže chyby přesáhnou určitou mez a nebo jseš na mapě na zobrzení v místě chyby,najeď na novu mapu,prázdný čtverec a svoji mapu,
k ní připoj tím se dostaneš z místa kvůli kterému se mapa nenačítá |D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) [-X .
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod PhD » úte 07. pro 2010 16:48:41

Jo, to mě taky napadlo, ale chtěl jsem to využít jako poslední možnost. Používám aktivní nástupiště CGM pro tramvajovou dopravu a mám jich přes 3 000 kusů. Při posledním připojení se mi totiž každý jeden konec nástupiště "odlepil" od připojených kolejí. Nicméně pokud to pomůže, budu muset obětovat čas při spojování.

PS: mohli bychom si vyměnit nějaké kontakty?
PhD
Začátečník
 
Příspěvky: 32
Registrován: pon 14. dub 2008 13:34:07
Bydliště: Dívčí Hrad/Pardubice/Praha
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod koslok » pon 14. bře 2011 11:46:06

Zdraví, mám občas podobný problém, někdy i na prázdné mapě s pár objekty, problém není v HW ale v samotném TRS 06 ... při naplnění RAMky na 1,76 hra vždy spadne (tato informace se objevila na polských forech) řešení je "jednoduché" a to přejít na TS2009, kde je již tato chyba odstaněna. Hru jsem si dnes objednal takže koncem týdne dám info zdali pomohlo.
koslok
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 04. pro 2008 14:39:20

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod Ondra770 » úte 15. bře 2011 19:20:00

Projdi si napřed objekty z ruských stránek, například věci s kuidem 198708:xxx rádi shazují trsko. Prý to způsobují znaky azbuky použité při modelování.
Uživatelský avatar
Ondra770
Začátečník
 
Příspěvky: 20
Registrován: úte 16. zář 2008 15:04:47
Trainz UID: 390079
Jezdím v: TRS2004 + SP4

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod bumbrdlik » stř 16. bře 2011 14:16:30

koslok píše:...problém není v HW ale v samotném TRS 06 ... při naplnění RAMky na 1,76 hra vždy spadne ...

Já mám podobný problém, že to kolem tohoto zaplnění taky padá ( a to i TRS 2004). Kormě přechodu na vyšší verze tady jedně pomůže zkrátit dohlednost v krajiny a objektů na mapě
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod vinceblack » pát 08. dub 2011 11:05:51

Nejsem si jistý, jestli to zkracování zobrazované vzdálenosti pomáhá. Před časem mi začala padat mapa "Sudety 1996 Jesien" (fatal error hned po naběhnutí). Zkoušel jsem vzdálenost zkrátit dokonce až na minimum, ořezat veškerou grafiku, ale bylo to marné. Zvláštní je, že se to dělo jen při některých scénářích (měl jsem tehdy pro tuhle mapu asi 3).

Podobná situace se opakovala v americké mapě Tehachapi. Pak jsem zjistil, že hra asi nepadá kvůli vzdálenosti nebo detailům, ale spíš na problémových místech jako jsou větší nádraží. Když jsem totiž stačil překliknout pomocí záložky na nějakou pustinu, bylo to v pohodě. Jen jsem se však k tomu většímu nádraží přiblížil - pád. Ale nevím, co s tím. Zrovna ta Tehachapi mi zase tak obrovská nepřipadá. Navíc mám 4 MB RAM, to by přece mělo být dost... Ale nyní z pěti scénářů pustím s bídou jeden... :(
Uživatelský avatar
vinceblack
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 213
Registrován: pát 22. srp 2008 14:57:06
Trainz UID: 108979
Jezdím v: TS12
Hardware: AMD Athlon(tm) II X4 630 Processor (4 CPUs), ~2.8GHz, 4096MB RAM, ATI Radeon HD 5600 Series, 2167 MB

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod janlady » pát 08. dub 2011 16:14:24

Voni Vinceblack 4MB využiješ jenom při 64b OS ale jinak jenom něco přes 3MB,také musíš počítat s ostatním softwerem ten také něco využije. |D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :))))
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Kolaps TRS 2006

Příspěvekod sudruh » pát 08. dub 2011 16:36:48

Ja vás len opravím, napísali ste 4MB... to by bolo so štyrmi mega :D
sudruh
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 22. kvě 2008 17:36:09
Trainz UID: 0

Další

Zpět na Trainz Railroad Simulator 2006

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron