Sedmero hříchů stahování add-onů v TRS2006

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2006. Proč si ji koupit? Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů pomocí Správce součástí. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Sedmero hříchů stahování add-onů v TRS2006

Příspěvekod vinceblack » čtv 30. zář 2010 11:40:12

Když jsem ještě před časem používal TRS2004, ani jsem netušil, jakou mám vlastně pohodu. Prostě jsem klikal na cdp soubory stažených mašin či vozů, chybějící KUIDy dal do Download Cart, nainstaloval to všechno najednou, mašiny či vozy se pak v simulátoru buď objevily nebo ne. Když jsem si stáhl mapu, postupoval jsem stejně, akorát jsem pak v TRS dal stáhnout "Download missing assets". Pravda, někdy to trvalo celou noc (!), ale bylo to. S novým PC jsem přešel na TRS2006. Na Download Cart jsem mohl zapomenout, místo toho je zde hnus jménem Správce součástí plus (SSP). Následující odstavce sepisují několikatýdenní zkušenosti s TRS2006 ve světle několikaleté zkušenosti s TRS2004 a jinými simulátory.

Hřích 1 - SSP nabíhá pomalu dvě hodiny, jen aby mi pak řekl, že mám špatný klíč, odvedl mě do okna nastavení, kde je správný klíč a kde když dám "Uložit", tak je vše OK. Kocourkov.
Hřích 2 - samozřejmě musím každé natažené CDP prohlédnout, jestli tam nejsou chybějící závislosti. Když jsou, tak je dám do okna stahování a stisknu tlačítko "Start". Někdy se ozve několikrát stupidní zabučení krávy, jakože už je vše staženo, přitom není. Když zmáčku tlačítko "Start" asi podesáté, stahování se konečně rozeběhne (kráva si asi dala říct a šla na pastvu).
Hřích 3 - i během stahování chybějících závislostí se může třeba objevit hláška "Nelze stahovat, server je zřejmě plný, zkuste to později, prosím". To už je na rozkopání počítače a poslání balíčku s bombou firmě Auran. Jak může proboha vadit, že je server plný, když z něj chci stahovat a ne na něj ukládat??
Hřích 4 - potřeboval jsem stáhnout několik vozů. Vždycky šly z Download Station stahovat dva add-ony najednou. Včera šel buď jeden nebo žádný. Když jsem kliknul na stažení dalšího, pořád jsem viděl hlášku "Download link unavailable..." atd. Když jsem to ale zkusil třeba za pět minut, najednou to šlo. U některých add-onů jsem vyměkl a protože měly uvedeny v názvu jisté stránky, které jsem znal, stáhl jsem si to přímo z těch stránek. Bez problémů, klidně 4 add-ony najednou a hned. V DLS ale hlavně neustále nezapomínají připomínat, že nemám "First Class Ticket". Za 8 australských dolarů měsíčně - díky, nechci.
Hřích 5 - TRS2004 nabíhalo sice dlouho, ale není to nic proti TRS2006. Úvodní menu naběhne sice hned, ale spustit editor tratě? Vezměte si dovolenou. Někdo tu sice říkal, že TRS přitom prohledává celou databázi. To bych ještě bral poté, co jsem přes SSP natahal do simulátoru nějaké add-ony. Ale jestliže spustím po dlouhé době editor tratě, pak ji uložím, TRS vypnu, znovu spustím, znovu editor tratě - proč by měla znovu proboha nabíhat tak dlouho?
Hřích 6 - Autoři tratí uvednou, že by trať měla běžet bez problémů, POUZE si stáhněte nějaké tři potřebné KUIDy a je to. Bohužel někdy i ty tři KUIDy jsou na stránkách, které už neexistují, ale co naděláte. Stejně to není nic proti tomu, že v SSP zjistíte, že chybí dalších 150 závislostí, takže se PC tu noc rozhodně neprospí.
Hřích 7 - Je fajn, že Vám SSP stahuje chybějící závislosti, nicméně ve třech čtvrtinách vás vykopne, protože jste překročil denní limit 100 MB pro stahování (tohle snad TRS2004 nemělo??). Stalo se mi to jednou večer ve 23:35. "Fajn," řekl jsem si "počkám půl hodinky a další den budu mít nový limit 100 MB". Ale ouha, ten naběhl až další den večer!!

A co je vůbec největší hřích? Myslel jsem si, že nejhorší je stahování tratí a add-onů pro MSTS. Ale mýlil jsem se - tam když už si jednou stáhnete trať, rozbalíte ji během chvilky do složky a pokud je tam nějaká aktivita (někdy nelze použít Explore Route), tak jezdíte. Za pár minut. U vlaků to samé. Źádné stahování miliónů chybějících součástí, co trvá týden.
Uživatelský avatar
vinceblack
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 213
Registrován: pát 22. srp 2008 14:57:06
Trainz UID: 108979
Jezdím v: TS12
Hardware: AMD Athlon(tm) II X4 630 Processor (4 CPUs), ~2.8GHz, 4096MB RAM, ATI Radeon HD 5600 Series, 2167 MB

Re: Sedmero hříchů stahování add-onů v TRS2006

Příspěvekod bumbrdlik » čtv 30. zář 2010 20:35:23

Jo, jo. s každou novou verzí vždycky nějaké hříchy přibudou.
U toho Hříchu 3 je to asi špatně přeloženo, tam by mělo být něco v tom smyslu, že server má plný počet připojení nebo má naplněn limit připojení atd.
A k Hříchu 7, ten limit taky je v TRS2004, protože jsem spustil přímo ze hry Download missing objektů u jedné mapy a po delší době hledání mi to oznámilo, že to nejde, protože velikost všech souborů překročila limit 100 MB a prakticky mi to nic nestáhlo. V SSP to aspoň do toho limitu stáhne. Musel jsem něco stáhnou jednotlivě a pak už to šlo. Pak se říká trpělivost růže přináší.

Já sice MSTS nemám, ale z diskusí tady na fóru je zřejmé, že každá hra je o něčem jiném, je to srovnání jablek s hruškama.

Možná třeba v XX verzi na Auranu vymyslí, že si mapa utvoří ve složce binární soubor s objekty, který si automaticky přibalí do CDP. To je můj sen, kterého se už asi nedožiju.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Sedmero hříchů stahování add-onů v TRS2006

Příspěvekod jagg » čtv 30. zář 2010 20:53:29

Za svůj život jsem nedohledal opravdu velmi málo součástí, ale je pravda, že jsem s tím strávil velmi mnoho času a že mám doma mnohoset giga objektů, které suším na HDD jen pro to, co kdyby...
Nicméně jsem teď narazil na jeden opensource projekt, se kterým má být celý obsah MSTS 100% kompatidebilní, ale má být výkonově i efektově na úplně jiné úrovni. Neznám technickou podstatu, ale pokud jde o myšlenku, která by se dala aplikovat tak nějak univerzálně, tzn. i na Trainz, byla by to bomba. Jo, jmenuje se to Open Rail a už s betaverzemi se dosahuje podstatného nárůstu FPS při stejné HW konfiguraci. Samo to má zatím svoje masařky.... :D
jagg
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát 14. bře 2008 21:53:22

Re: Sedmero hříchů stahování add-onů v TRS2006

Příspěvekod janlady » čtv 30. zář 2010 23:03:41

Voni Bumbrdlík nejsou pesimista dožijou se ještě věcí že jim polezou oči s důlků.Voni Jagg ono by se dohledalo daleko více kdyby všechny trainz weby měly nějakým způsobem,
ošetřeno že gůůgle najde že na tom či onom webu jsou ty xxxkuidy nebo yyykuidy zatím najde jenom fóra kde se o nich píše že chybí tomu či onomu useru.
Voni Vinceblacku co budou psát až si zakoupějí další vyšší verzi? 04-základka 06-střední TC,TS,010jenom pro vyšší vzdělání-spojenou s ohromnou trpělivostí.
|D: grrr :)) grrr :D :boohoo: :)))) grrr
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Sedmero hříchů stahování add-onů v TRS2006

Příspěvekod forex » pát 01. říj 2010 1:14:09

Ja myslim,ze se tu rozcilujete zbytecne nad necim,co asi nikdo z vas neovlivnite,je to vzdy vec autora mapy.....

Ja teda osobne MSTS zkusil,a ze bych z nej byl uchvacen? to ani omylem. Nez jsem vse odladil a rozbehal,tak to nebylo zrovna nic lehkeho a o soucastech k aktivitam ani nemluve,myslim,ze to je na obdobne urovni s obtiznosti, spise slozitejsi......

Jak tu nekdo zminil TRS a MSTS srovnavat je naprosta nerozvaznost, kazdy simulator je koncipovan uplne s jinou myslenkou ;)
forex
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 848
Registrován: čtv 12. čer 2008 0:12:17
Bydliště: Praha
Trainz UID: 107750
Jezdím v: TRS06 + SP1


Zpět na Trainz Railroad Simulator 2006

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron