Stránka 2 z 3

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: stř 30. čer 2010 10:54:55
od jungova
bumbrdlik, Zpětný šipky jsem použila často v mapě FichtelbergnahmV2turit, když se mi něco nepovedlo. Tam mapa je dost rozsáhlá. Přepnu -Budovy- a zkusím to tam smazat.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 21. úno 2013 19:57:16
od sisko
Nejdem zakladat novu temu...ale o5 sa mi podarilo s niecim prepisat pasazierov..a spravilo to zase tie podivnosti :(( Podarilo sa mi to ako tak zrestaurovat..ale... |D: Nema niekto original, neupravenych, neposkodenych pasazierov kuid:-3:11060 ? :-SS ^:)^ :tutudu:

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 21. úno 2013 21:21:18
od bumbrdlik
sisko, nespletl jsi se? Original pasažeři v TRS2006 mají kuid:-3:10060. Ani nepomohlo v opravách Vrátit se k originálu?

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 21. úno 2013 23:13:59
od sisko
bumbrdlik :arrow: Je to kuid:-3:11060...
Skusal som to ukecat a nic nepomohlo...nakoniec som stiahol s nejakou supravou aj ten kuid a zmazal som v configu, dve zenske co robili tie podivnosti a bezi to..ale je to cele nejake divne, ako keby to nebezalo cele..a objavuju sa tam uplne ine postavy ako predtym :(( :(

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: ned 24. úno 2013 20:37:32
od sisko
Problem som vyriesil nasledovne:
Do kuid:-3:11060 som nakopiroval cast configu z kuid:-3:10060 a prekopiroval z kuid:-3:10060 do kuid:-3:11060 jeho obsah..original obsah z kuid:-3:11060 som zmazal. Spustil Editor a ejhla cestujuci boli original TRS 06 :D Netusim preco mi mapa spolupracuje s kuid:-3:11060..kedze vsade aj na staniciach/peronoch mam ako vyzadujuci kuid prave kuid:-3:10060 :-? Ked som skusil odmazat v SSP kuid:-3:11060..tak v Editore hadzalo chybu a ziaden cestujuci nikde :-/ No v kazdom pripade to uz funguje :D

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: pon 25. úno 2013 9:38:14
od bumbrdlik
sisko, v configu -3:11060 je asi napsán tag obsolete-table s kudem -3:10060. Tím pádem kuid:-3:11060 všude v použitých objektech nahrazuje kuid:-3:10060 aniž by se to muselo přepisovat ve skrytých nástupištích. On se ten nový kuid ale uloží v configu mapy a návrat zpět je komplikovaný. Já radší z vyšších verzí od jisté doby nic do TRS2004 a TRS2066 nepředělávám, i kdyby objekt byl sebenejkrásnější.

V rychlochatu na můj popud odpovídá hora, že mu stačilo v SSP ten kuid:-3:11060 smazat.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: pon 25. úno 2013 11:05:48
od sisko
bumbrdlik :arrow: ..ja ako som uz pisal, som ten kuid zmazal..ale potom to hadzalo error v Editore, tak som si ho upravil..sice krkolomne ale funguje to :D Doteraz vsak netusim s ktorou sucastou tam prisiel |D:

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: sob 20. dub 2013 22:18:29
od Ostravak
Pokud to ještě někoho zajímá:
záhadné plochy a obrazce u pasažérů a následné padání hry způsobuje baba číslo 21 v adresáři kuidu -3:11060 (konkrétně se jedná o soubor "female21-stand.im", který zřejmě obsahuje chybu). Ale pozor! Jedná se o kuid nový, současný (abych pravdu řekl, vůbec nevím, jak a kdy se mi do TRS06 vlastně dostal. Odhaduji, že někdy kolem posledních vánoc, kdy jsem si stahoval nějaké ruské vagony, se mi tam tichým duchem objevil...). Před tím tam byl kuid se stejným názvem a stejným číslem, ale jiným obsahem a i jiné uspořádání souborů. Původní pasažéři nevypadali tak uspořádaně a vážně jako ti současní - skoro všichni byli v riflích a mikinách :))
Takže se nabízí dvojí řešení:

A) smazat se současného kuidu výše uvedený souborek female21-stand.im, což by stačilo, protože pouze v CMP se pak bude objevovat hláška o jeho chybění, ale program poběží, jen se baba číslo 21 nebude objevovat. Nebo je možné jakoukoliv jinou babu zkopírovat do souboru s číslem 21.

B) odněkud - nejlépe z TRS04 či z vlastního archívu - vytáhnout původní kuid -3:11060, odstranit ze hry ten současný a importovat tam původní. Dojde sice ke změně vzhledu cestujících, ale je to bez chyby.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: sob 20. dub 2013 23:43:03
od pavelre
Myslím, že je lépe odstranit ten přepsaný kuid. Potom smazat index a jeho zálohu. Pak spustit hru, ne SSP. Hra si obnoví indexy a z *.ja souboru se tam vrátí původní kaštani. To obecně platí pro obnovení všeho s defaultních douborů. Jestli se mýlím, tak mě někdo opraví. Zatím jsem ale takto vyřešil řadu potíží.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 02. úno 2017 0:23:20
od Betecko
Zdravím všechny přítomné, mám problém v TRS 2006, podle toho, co jsem se výše dočetl, je to asi podobné tomu, co se zde řešilo. Po nainstalování několika nových součástí, zejména vozidel, ale také pár objektů (většinou to bylo z trainzart.pl), se mi v mapě, kam jsem nová vozidla zkušebně vložil, úplně přestala zobrazovat nástupiště s cestujícími (stanice, zkrátka místa, kde vlak naloží lidi), místo toho tam byly pouze koleje. Nebylo ani možné vložit žádné nové nástupiště ani nádraží podporující cestující, při kliknutí na nějaké nástupiště v menu se nic nedělo. Problém se objevil také v dalších mapách, v těch z editoru i těch, které jsou součástí hry. Když jsem se nyní po několika dnech vrátil do hry, situace se změnila. V mapě, kam jsem vkládal vozidla a kde se problém vyskytl, stále původní nástupiště nebyla. Šlo však vkládat nová nástupiště, která v mapě byla i po opětovném spuštění. Zobrazovala se i nástupiště v jiných mapách. Zmizela prostě jen z oné jedné mapy. Stáhl jsem pak ještě další součásti a nainstaloval je, zkušebně umístil, a to jsem asi neměl dělat, protože situace se vrátila k původnímu stavu - po celé hře zmizela nástupiště. Nelze do nich ani poslat vlak, hra se tváří, že prostě neexistují. Nejzajímavější ale je, že podle minimapy je to právě naopak. Nástupiště se v ní zobrazují jako by existovala, je možno vidět jejich popisky. Dokázal by mi někdo, velmi pěkně prosím, poradit v čem je problém? Je možné, že se i v tomto případě jedná o něco podobného výše popsaným problémům (nastíněné řešení vyzkouším)? Šlo by nějakým způsobem nástupiště obnovit? Nebo nehrozí že by vstala z mrtvých a mám je nahradit novými? Předem všem moc děkuji za případnou pomoc.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 02. úno 2017 10:17:03
od pavelre
Pokud přesně víš, co vše jsi nainstaloval od doby, kdy ta mapa ještě fungovala normálně, tak je jisté, že problém bude v některém z těch nových objektů. Bude potřeba je všechny detailně zkontrolovat a opravit v CCP. Pokud to ani potom nebude správě fungovat, napiš mi na mail, který mám v profilu.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: ned 05. úno 2017 18:34:09
od Betecko
Zdravím,
zkusím objekty zkontrolovat. Zatím jsem vyzkoušel vymazat kuid -3:11060 a potom soubory assets.bku a assets.tdx. Dosáhl jsem tím pouze částečné nápravy situace, a to do stavu, který už jednou byl. V mapě, kam jsem vkládal nově stažená vozidla a kde se problém vyskytl nejprve, původní nástupiště nejsou, ale nová lze vkládat, najdu je i po opětovném spuštění. Ostatní mapy bez poruch. Zmizela jen z té jediné mapy. Cestující vypadají jinak, než v původní hře.

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: stř 08. bře 2017 19:49:26
od jungova
Proc mi TS2012 hlasi

preChyba: Tato položka má neplatné KUID uživatelské id ?

Je to u map ---- prazdne, kuid:890522:100001 , prazdne, kuid:890522:100002 , zatec na zkousku, kuid:890522:100006 . Peclive jsem zkoumala pismenko po pismenku , dvojtecky, cisla , ale zjistila jsem ze to je spravne.

Pardon -- asi jsem se netrefila do spravnyho vlakna

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 09. bře 2017 14:23:54
od misoft
A máš uvedené KUIDy "doma"?
Podľa tohto http://www.trainzkuidindex.com/eng/Assets/search vraj ani neexistujú....

Re: Podivnost na mape :(

PříspěvekNapsal: čtv 09. bře 2017 14:56:22
od pavelre
Betecko, už ti to funguje ?

Vlasto, ten kuid není ani na Planet AURAN. JEZEVECCZ nemá na Auranu registrovánu žádnou verzi TRS ani TS s tímto kuidem. Pravděpodobně je jeho kuid vymyšlený.