Fatal Eror a Kuidy

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2004. Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod janlady » úte 19. srp 2008 20:47:08

Mnohým : chtěl bych upozornit na věc kterou tu nikdo ještě nezveřejnil "v 04 se vyskytuje padání hry pro špatný (chybný) config kuidu. A to že místo
jpg,tga,bmp je nápis TEXTURE který je pro TC a zvládne ho 06 ale 04 při třech kouscích těchto kuidů padá! :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod sudruh » stř 20. srp 2008 9:50:46

ak som správne pochopil, koncovka súboru je nahradená "TEXTURE"?
inak 04 jpg nezvládne...
sudruh
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 22. kvě 2008 17:36:09
Trainz UID: 0

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod DjLibi23 » stř 20. srp 2008 11:05:36

janlady :arrow: jestli mas pravdu s tim padanim trs kvuli koncovce TEXTURE tak to budu mit zajimavy protoze ja sem ve sve 04 nasel techto souboru 1819 :!: :-O :o ...zajimave je ze me trs shazuji jen urcite mapy.... :-?
JustAdj:-D PAYWARE?zatimEEdekujiPekne.
Uživatelský avatar
DjLibi23
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. bře 2008 21:16:59
Bydliště: Ivančice
Trainz UID: 145923
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Core2Duo-E8600@3.3GHz 4GB RAM GF560Ti-1GB 0,5BGB HDD Win7Ultimate.

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Rodny » stř 20. srp 2008 11:53:05

Ale notak pánové, přestaňte s těmi mystifikacemi, koncovka TEXTURE vznikla už u prvního trainzu a funguje prakticky jako zámek na textury. Takovouto texturu není možné jakkoliv otevřít a tím pádem upravit.
Nech to para tlačí!
Uživatelský avatar
Rodny
Moderátor & JTT: Semaphores
Moderátor & JTT: Semaphores
 
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 13. bře 2008 19:19:31
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 128009
Jezdím v: TRS2004 + SP4

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod janlady » stř 20. srp 2008 12:38:33

Rodny : TEXTURE otevřít jde upravit ne.Ale v tom není podstata ale v tom že čistý kuid jenom s TEXTURE bez normální textury bmp,jpg a tga opravdu
dokáže schodit 04 před načtením posledního semaforu! Vyzkoušel jsem to asi 12x.Kuidy s tetxurou těch zvládne více ale zase schazují mapy.Jinak podle mně
TEXTURE přišla až s přípravou 06 aby se nemohly krást textury. :bomb:



P.S.pro 04 je možné tam kde není čistá TEXTURE smáznout.
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Rodny » stř 20. srp 2008 13:06:58

janlady píše:...Jinak podle mně TEXTURE přišla až s přípravou 06 aby se nemohly krást textury...

Prudce se mýlíš, zeptej se například takového LukasX, ten textury s příponou TEXTURE pokud vím používá už hodně dlouho, to samé jiní autoři...
Nech to para tlačí!
Uživatelský avatar
Rodny
Moderátor & JTT: Semaphores
Moderátor & JTT: Semaphores
 
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 13. bře 2008 19:19:31
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 128009
Jezdím v: TRS2004 + SP4

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod bumbrdlik » stř 20. srp 2008 14:08:32

Rodny lukasx určitě nepoužívá convertovanou texturu, ale normální texturu např "oblouk.tga" s doprovodným souborem "oblouk.texture.txt", ale janlady myslí přímo texturu s názvem "oblouk.texture". V takovéto formě ji ani žádný autor objektu použít nemůže. Ta se dá vytvořit jenom s pomocí Auranovského programu TextureConvert.exe.

janlady Je tvoji chybou, že jsi některé objekty určené pro TC a TRS2006 je předělal do TRS2004. Některé zkrátka předělat nejdou a potom způsobují v TRS2004 pády.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Rodny » stř 20. srp 2008 14:50:44

bumbrdlik píše:Rodny lukasx určitě nepoužívá convertovanou texturu, ale normální texturu např "oblouk.tga" s doprovodným souborem "oblouk.texture.txt", ale janlady myslí přímo texturu s názvem "oblouk.texture". V takovéto formě ji ani žádný autor objektu použít nemůže. Ta se dá vytvořit jenom s pomocí Auranovského programu TextureConvert.exe.

janlady Je tvoji chybou, že jsi některé objekty určené pro TC a TRS2006 je předělal do TRS2004. Některé zkrátka předělat nejdou a potom způsobují v TRS2004 pády.

Bume, nedělej ze mě hlupáka, rozdíl mezi *.texture a *.texture.txt ještě poznám. Zrovna s Lukášem jsme se právě na toto téma bavili, nepoužívá to u všech objektů, ale vím, že u něčeho to používal. Až dojede z dovolenky, určo to potvrdí :)
Nech to para tlačí!
Uživatelský avatar
Rodny
Moderátor & JTT: Semaphores
Moderátor & JTT: Semaphores
 
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 13. bře 2008 19:19:31
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 128009
Jezdím v: TRS2004 + SP4

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Atkins » stř 20. srp 2008 14:52:00

Zdar - soubory "xxx.texture", tzn. soubory ktere maji v sobe obsazena obrazova dada, jsou opravdu starsi nez TRS04. A opravdu se nezda, ze by zpusobovaly pad hry - takova Dracova mapa - Mikrosystem obsahuje taky takoveto soubory a nepada - vite co by bylo revu, kdyby to byl fakt :?: Take neni pravdou, ze 04 neumi nacist obrazky ve formatu jpeg.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3176
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod janlady » stř 20. srp 2008 16:20:17

Rodny : mluvíš o prvním sloupečku ale já o druhém jenom Bumbrdlík to pochopil
vzor: nastupiste souborTEXTURE. Je to takle jasnější? :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod bumbrdlik » stř 20. srp 2008 16:28:44

Rodný, neber to tak osobně, je možný, že lukasx umí s tím programem, co jsem uvedl předtím, zacházet. Já jsem na to nepřišel.

Atkinsi, je to možný že se už používaly ty soubory před TRS2004, protože já ten program TextureConvert.exe mám u Trainz 1.1.1.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Pifrnec » čtv 21. srp 2008 21:28:59

Formát .texture používají default objekty a je to asi .tga textura nějak zabalená i s textem do tohoto formátu.Kdysi jsem na to koukal,ale nějak jsem to nepobral.Dá se vytvořit programem Tga tool 2 k sehnání je někde u MSTS.
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1710
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod CzechDJ » čtv 11. pro 2008 18:45:20

Zdravím, měl bych jeden problém s TRZ. Stáhl jsem z Auran DLS loko 754.030 a při vložení do hry mi to píše
Obrázek
V configu je licence odkazována k TRS06, ale stáhl jsem to v kategorii TRS04, nevíte co s tím?
Uživatelský avatar
CzechDJ
Začátečník
 
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 11. pro 2008 18:41:19
Bydliště: HK city
Trainz UID: 0
Hardware: Intel B980, 4096MB RAM, 500GB HDD, 2048MB grafika, W7/64, 15,6" SONY SVE1511

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Lugger » čtv 11. pro 2008 18:51:59

CzechDJ :arrow: TRS2006 je spoluautor, nesjpíš má "na triku" textury ;-)
Viva La Vida
Uživatelský avatar
Lugger
Moderator & Object Creator
Moderator & Object Creator
 
Příspěvky: 1528
Registrován: ned 16. bře 2008 23:02:44
Bydliště: Chrastava, okr. Liberec (trat 089)
Trainz UID: 273395
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Zatim to drží pohromadě

Re: Fatal Eror a Kuidy

Příspěvekod Hummus » pát 12. pro 2008 10:10:23

textury do formatu *.texture bylo mozne v podstate konvertovat jen u puvodniho Trainz. U toho byl take prilozen ten soubor Textureconvert.exe. U TRS2004 a novejsich uz nebyl. Problem s timto programem (TextureConvert) je ten, ze vetsine uzivatelu proste nefunguje. Nekteri pisi, ze fungoval ve Win 98, ale mne nefungoval ani tam.

-> Janlady, Bumbrdlik: Vam ten program funguje? Pokud ano mohli byste se se mnou podelit jak to udelat, aby to fungovalo?
We are of peace. Always.
Uživatelský avatar
Hummus
Forum Administrator & JTT:Object Creator
Forum Administrator & JTT:Object Creator
 
Příspěvky: 368
Registrován: čtv 28. úno 2008 13:10:50
Bydliště: Praha
Trainz UID: 61599
Jezdím v: TS10
Hardware: Intel Pentium M, GeForce 7600GT, 1512 MB RAM

Další

Zpět na Trainz Railroad Simulator 2004

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron