Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2004. Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod hora » čtv 29. kvě 2014 17:09:54

Zdravím. Potýkám se s problémem, jak mám zamezit padání hry ve Win7. Přešel jsem na nový počítač, na starém jsem měl Win XP. Hra se při jízdě sice škubala, ale v editoru se mohlo pracovat bez problémů, hra nepadala při rychlejším
pohybu myši - nastavení na OpenGL. Mám hru asi na 300 panelech, velikost v configu asi 73 Mb. Ve Win 7 ve strojvůdci sice jede bez trhání, ale při potkání více objektů na jednom místě se buď zasekne, že musím restartovat počítač a nebo
rovnou fatal error. V editoru je to to samé. Podotýkám, že jsem odstranil všechny vadné kuidy a pročetl všechny dostupné články na tomto fóru. Prostě dostavím hru do určité velikosti a začne padat. Chci se zeptat, pokud má někdo hru
nainstalovanou na Win7, jak má nastavený trainzoption. Už jsem zkoušel podle technického manuálu různá nastavení, ale vše selhalo. Nikde se nemohu dopídit, co je vlastně maximum co hra snese. V návodu se píše o neomezeném počtu
panelů. Počítač je v nadstandatdní výbavě - používám ho i na práci, takže tím to být nemůže. V JetLogu po spadnutí hry žádné vadné součásti nevypisuje. Takže buď už mám mapu moc velkou, nebo mám nějaké špatné nastavení. Nevím.
Udělal jsem pokus a naskládal jen tak spoustu věcí na jeden panel a hra padala taky. Takže to vypadá na jeden barák na kilometr tratě aby vydržela. Díky za jakoukoliv radu a nebo podnět. Hora.
hora
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 29. kvě 2014 16:45:49

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod bumbrdlik » čtv 29. kvě 2014 17:47:59

Já mám ve Win 7 tyto doplňující řádky:
Kód: Vybrat vše
-loadingtime=1
-forcerealtimeload=0
-keepparticles=0
-keepallresources=1
-arealimit=400
-intro=disable
-framstoaverage=16
-autopilotsignaldistance=1200
-showkuids
-resourcememory=1024
-framerate=30

Hlavně framerate stačí 30, ony ty moderní grafické karty dovolují větší počet snímků za vteřinu (60 až 90) a dost to zatěžuje procesor a pak se to cuká.
Jestli je to větším počtem objektů tak zkus nejdříve nastavit poloviční zobrazovací vzdálenost krajiny a objektů ve hře, odzkoušet a jestli to pomohlo, tak pak ji pomalounku zvyšovat co to hold snese. Já se bez toho snížení u některých map s větší koncentrací objektů taky neobejdu.
Ostatně by bylo lepší kbyby jsi napsal v které knihovně DLL to vypadlo. Byly bychom moudřejší.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod hora » čtv 29. kvě 2014 18:41:15

Zdravím, tiše jsem dofal, že odpovíte zrovna vy. Někdy je to knihovna KernelStandard.dll. Teď jsem to zkusil a vypadlo tohle :
Jet vRRRRR.RR Build 1234.5.QQQQQ on Oct 19 2004 at 17:57:17.

Begin:
- 000013A0 Prog 1:55.5 Trainz : TrainzHIDLoader> TrainzHID.dll initialised
? 000013A0 Warn 2:21.1 Trainz : Train 'SHINKANSEN Series700 RailStar <2>' is rolling stock - should not have FONTS
- 000013A0 Prog 2:24.0 Trainz : DriverCommandRule.SetProperties> 11 commands loaded
- 000013A0 Prog 2:24.0 Trainz : DriverCommandRule.CreateCommandsNow> 0 commands removed
- 000013A0 Prog 2:26.0 Trainz : DriverCommandRule.CreateCommandsNow> 11 commands added
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0327 'SHINKANSEN Series700 RailStar <1> 2' to 0000 '', message Vehicle, Coupled
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0328 'SHINKANSEN Series700 RailStar <2> 1' to 0000 '', message Vehicle, Coupled
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0328 'SHINKANSEN Series700 RailStar <2> 1' to 0000 '', message Vehicle, Coupled
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0329 'SHINKANSEN Series700 RailStar <2> 2' to 0000 '', message Vehicle, Coupled
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0329 'SHINKANSEN Series700 RailStar <2> 2' to 0000 '', message Vehicle, Coupled
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0330 'SHINKANSEN Series700 RailStar <1> 1' to 0000 '', message Vehicle, Coupled
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0011 '' to 0326 '', message Permit, Granted
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0011 '' to 0326 '', message Permit, Granted
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0011 '' to 0326 '', message Permit, Granted
- 000013A0 Prog 2:26.2 Trainz : router message from 0011 '' to 0326 '', message Permit, Granted
- 000013A0 Prog 2:27.1 Trainz : router message from 2885 '' to 0000 '', message Signal, StateChanged
- 000013A0 Prog 2:27.1 Trainz : router message from 2882 '' to 0000 '', message Signal, StateChanged
- 000013A0 Prog 2:27.1 Trainz : router message from 2388 '' to 0000 '', message Signal, StateChanged
- 000013A0 Prog 2:27.1 Trainz : router message from 2885 '' to 0000 '', message Signal, StateChanged
- 000013A0 Prog 2:27.1 Trainz : router message from 2882 '' to 0000 '', message Signal, StateChanged
- 000013A0 Prog 2:27.1 Trainz : router message from 2388 '' to 0000 '', message Signal, StateChanged
- 000013A0 Prog 3:58.3 Trainz : GSNode::RequestMessage> source is not attached to router
- 000013A0 Prog 3:58.3 Trainz : GSNode::RequestMessage> source is not attached to router
- 000013A0 Prog 3:58.3 Trainz : GSNode::RequestMessage> source is not attached to router
! 000013A0 Err 4:12.7 ExceptionHandle : Critical Shutdown ...
! 000013A0 Err 4:13.0 ExceptionHandle : Exception ...
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : Class: Hardware
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : Reason: Access Violation
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : Exception @ 004C6D75 in E:\TRAINZ\bin\trainz.exe
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : Recoverable exception: Yes
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : EAX: 00000001 EBX: 00000004 ECX: 0000FC00 EDX: 1B2E3594
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : ESP: 00189BB4 EBP: 261C75B4 ESI: 261C7598 EDI: 00010000
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : DS: 0000002B FS: 00000053
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : ES: 0000002B GS: 0000002B
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : SS: 0000002B CS:EIP: 0023:004C6D75
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : Flags: 00010283 (CF:1 ZF:0 SF:1)
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : Call Stack:
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle :
! 000013A0 Err 4:13.1 ExceptionHandle : 004C6D75 - 00000001(+C5D75) E:\TRAINZ\bin\trainz.exe
Shutdown.
Podotýkám, že jsem složil asi tři mapy, které se mi obzvláště povedly, ale asi to nehrá roli, protože vypadávala každá z nich i samotná. Jinak tam mám Intel Core 2,8 GHz a paměť 8 Gb. Tu konfiguraci zkusím nastavit, mám tam trochu jinou kombinaci.
Taky to padá při přechodu z Editoru do Strojvůdce a nazpět. Když vypadnu z Editoru do hlavního menu a potom přepnu na Strojvůdce tak ne. Ale při ukončení Strojvůdce to padá taky. Díky.
hora
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 29. kvě 2014 16:45:49

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod hora » čtv 29. kvě 2014 18:51:10

Zkusil jsem to nové nastavení, ale spadlo to zase - KernelStandard.dll.
hora
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 29. kvě 2014 16:45:49

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod bumbrdlik » čtv 29. kvě 2014 20:49:00

Tak tam toho je více. Pokud to spadne z trainz.exe, tak některé součásti něco chybí. Zřejmě se ti nepodařilo naistalovat všechno co jsi měla na starém PC. Podle zkušeností TRS2004 si rezervuje maximálně asi 1,7 GB paměti a pokud tuto hranici viditelné objekty na mapě překročí, tak to pak vypadne v KernelStandard.dll. Takže zmenšit zobrazované vzdálenosti, jak jsem psal předtím. Na zjištění chybějících součástí se používá program TrainzObjectZ (TOZ). Nevím, kde teď je teď ke stažení.
Zkus použít místo OpenGL DirectX, ne kvůli chybám, ale v něm je zobrazování lepší.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod hora » čtv 29. kvě 2014 21:26:01

Děkuji za odpověď. Že by chybělo něco objektům, to asi ne. Každý objekt, který instaluji, napřed odzkouším, zda se správně
zobrazí a pokud je to objekt, který vyžaduje třeba připojení koleje, zkouším, zda se kolej přichytí a změní a pokud se něco děje,
objekt neinstaluji. Týká se to i objektů pro vyšší verze, kde upravuji config. Jedině, kde vidím problém, je asi množství objektů na
jednom místě. Stavím dost podrobně až do nejmenších detailů, (když les, tak tisíce stromů, velké město i s ulicemi apod.). Ono to
ze začátku funguje, ale když pak přiletí vlak a má se to hned načíst, je to v pytli. Proto jsem potřeboval vědět, s jak velkou
pamětí je hra schopna hrát. Pokud je to těch asi 1,7 Gb, pak budu muset hlídat celkovou velikost použitých kuidů na jednom panelu.
Už se mi také osvědčilo dávat náročnější objekty dál od trati - např. nádraží je od dědiny cca 300 m, aby to kamera neměla hned u huby. No je to škoda, stavím už 10 let, vláčky byly moje už od dětství a na modelovou železnici nebylo dost místa. Ale těch map je
mi líto. Musím to v nich nějak probrat. Ještě jednou děkuji. Myslel jsem, že to ve Win7 asi nejde, už je to přece jen starší hra. Škoda, že je u této hry tak náročná grafika, to soudruzi z Auranu nedomysleli. Ještě se zeptám - pokud si pořídím novější verzi,
bude stejný problém, nebo už to mají vychytané. Co jsem zatím četl, tak 2004 byla nejlepší. Přeji zdařilé modelování.
hora
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 29. kvě 2014 16:45:49

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod janlady » čtv 29. kvě 2014 22:10:48

Voni Hora zkusej si upravit kompabilitu, podívají se na soubory "Java",podívají se na kodeky ty také způsobují padání díky nekompabilitě .Jak psal Bumbrdlík je dobré mít Trainz Objectz.Janlady.


|D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) grrr

P.S.Vyšší trainzi přinášejí jiné trable čím vyšší tím více času s opravami.
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod bumbrdlik » pát 30. kvě 2014 12:27:45

janlady píše:Voni Hora P.S.Vyšší trainzi přinášejí jiné trable čím vyšší tím více času s opravami.

Já bych ještě doplnil, že TRS2006 je na tom s pamětí stejně jako TRS2004 a ve vyšších verzích je ještě problém s návěstidly se scriptem. Pro kompatibilitu bych doporučil dát radši Win XP SP2.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Padání hry Trainz 2004 ve Win7

Příspěvekod dacoxxx » sob 28. bře 2015 19:02:53

Je možné že mi padá hra tím že tam mám doplnky z novější verze trainz.A mizí mi i doplnky..
dacoxxx
Začátečník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 02. zář 2014 10:52:06


Zpět na Trainz Railroad Simulator 2004

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron