Stránka 5 z 12

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: pon 21. zář 2009 21:48:01
od otur
I tak dik za pomoc pri hledani ja sem pred tim prohledal i kuidy vsech lokomotiv i vagonu co kdyby a taky nic,tak muzu v pohodlne stavet a jezdit v trs 2004 jeste dik. :O)

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: úte 22. zář 2009 18:42:27
od misoft
SW7 Burlington 1 je KUID:-1:42004225 - čiže je to vstavaná súčasť TRS2004.

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: stř 23. zář 2009 15:04:50
od otur
Ahoj,tak ten kuid co mi sem napsal dalsi tranzak...,
od misoft v 22.09.2009, 19:42:27
SW7 Burlington 1 je KUID:-1:42004225,tak na Auranu neni ke stazeni vcera sem se na auran koukal a nic. 8-X

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: stř 23. zář 2009 15:14:34
od Lugger
otur :arrow: Tak si přečti ještě jednou, pomalu a pořádně co kolega trainzák v 18:42:27 napsal:
misoft píše:SW7 Burlington 1 je KUID:-1:42004225 - čiže je to vstavaná súčasť TRS2004.

(:| #-o [-O< |D: grrr :bomb:

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: stř 23. zář 2009 15:40:53
od bumbrdlik
Lugger, jenže vtip je v tom, že ji v editoru 04 a ba ani 06 ani v Moji sbírce pod tím názvem SW7 Burlington nenajdeš.(jestli nejsem taky slepej) a o to Oturovi jde.
No a když jsem se koukal na začátek configu v 06 (v 04 zřejmě bude stejný), tak z něj vyplývá, že je určená jen pro ten scénář. Neúplná čísla kuidů.

kuid 101423
category-class "AL"
product-id "paintshed"
product-version 1.3
origin "USA"
trainz-build 1.3
bogey 101422
engine 1
interior 100181
fonts 2
name "SW7 Burlington"
mass 112000
company "CB&Q"
kind "traincar"
running-numbers {
rn-0 "# 1234"
rn-1 "# 2345"
rn-2 "# 3456"
rn-3 "# 4567"
}

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: stř 23. zář 2009 17:08:00
od misoft
A pokiaľ by chcel niečo meniť, tak nájde v TRS2004/Engines/SW7 jeho config, ale len config!
BTW: to je výpis jeho configu:
kuid <KUID:-1:42004225>
kind engine

REM SW7 Generic Engine


flowsize {
trainbrakepipe 170000
epreservoirpipe 0.1
no3pipe 0.1
no4pipe 0.1
auxreservoirvent 0.1
auxreservoir_no3 0.1
auxreservoir_trainbrakepipe 0.1
autobrakecylindervent 0.1
auxreservoir_autobrakecylinder 0.1
equaliser_mainreservoir 0.06
equaliservent 0.06
equaliserventhandleoff 0.1
equaliserventemergency 0.1
no3pipevent 1.5
no3pipe_mainreservoir 0.1
compressor 10
trainbrakepipe_reservoir 1
trainbrakepipevent 0.06
no3pipe_autobrakecylinder 0.1
epreservoirpipe_autobrakecylinder 0.1
mainreservoir_ep 0.1
vacuumbrakepipe 0.1
vacuumbrakepipereleasevent 0.1
vacuumbrakepipevent 0.1
vacuumbrakereservoir_vacuumbrakepipe 0.1
vacuumbrakecylinder_vacuumbrakepipe 0.1
highspeedexhauster_vacuumbrakepipe 0.1
}
volume {
scale 1
trainbrakepipe 0.2
epreservoirpipe 0.2
no3pipe 0.2
no4pipe 0.2
auxreservoir 0.0384678
autobrakecylinder 0.00969387
vacuumbrakepipe 0
vacuumbrakereservoir 0
vacuumbrakecylinder 0
mainreservoir 0.9
equaliser 0.5
independantbrakecylinder 0.0103239
}
pressure {
scale 1
compressor 0.00946941
mainreservoir 0.00946941
highspeedexhauster 0
brakepipe 0.00736041
brakeinitial 0.00693861
brakefull 0.0044992
indbrakefull 0.005075
trainbrakepipe_start 0.00553261
epreservoirpipe_start 0
no3pipe_start 0
no4pipe_start 0
auxreservoir_start 0.00553261
autobrakecylinder_start 0.00560291
vacuumbrakepipe_start 0
vacuumbrakereservoir_start 0
vacuumbrakecylinder_start 0
mainreservoir_start 0.00946941
equaliser_start 0.00553261
independantbrakecylinder_start 0.00560291
}
mass {
scale 1
fuel 6.2156e+006
}
motor {
resistance 1.7
adhesion 7
maxvoltage 600
maxspeed 35
brakeratio 55000
max-accel 25000
max-decel 95000
axle-count 6
surface-area 80
moving-friction-coefficient .03
air-drag-coefficient .00017
}


throttle-power
{
0 {
0 0
}

1 {
0 165
2.2 83
4.4 55
6.6 41
8.8 33
12.0 0
}

2 {
0 330
4.4 170
5.5 150
6.6 100
8.8 80
13.3 65
22.2 0
}

3 {
0 495
2.2 400
4.4 250
5.5 170
6.6 150
8.8 100
13.3 75
22.2 50
28.5 0
}

4 {
0 660
2.2 580
4.4 550
5.5 400
6.6 200
8.8 170
13.3 150
22.2 100
28.5 50
30.0 20
31.0 0
}

5 {
0 818
2.2 670
4.4 630
5.5 550
6.6 400
8.8 190
13.3 170
22.2 150
28.5 100
30.0 20
31.0 0
}

6 {
0 990
2.2 700
4.4 650
5.5 600
6.6 420
8.8 200
13.3 190
22.2 170
28.5 150
30.0 22
31.0 0
}

7 {

0 1155
2.2 750
4.4 700
5.5 650
6.6 450
8.8 220
13.3 200
22.2 280
28.5 170
30.0 25
31.0 0
}

8 {
0 1320
2.2 800
4.4 750
5.5 700
6.6 480
8.8 250
13.3 220
22.2 200
28.5 190
30.0 26
31.0 0
}
}


dynamic-brake
{
0 {
0 0
}

1 {
1.333 0
2 30
5 25
10 15
12 0
}

2 {
1.333 0
3 50
10 35
14 20
15 0
}

3 {
1.333 0
3 60
10 40
17 20
22 0
}

4 {
1.333 0
4 80
10 60
20 20
25 0
}

5 {
1.333 0
5 190
10 70
25 25
29 0
}

6 {
1.333 0
5 250
10 80
29 70
32 0
}

7 {
1.333 0
5 250
10 100
32 60
36 0
}

8 {
1.33 0
5 250
10 100
36 50
40 0
}
}

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: stř 23. zář 2009 20:44:03
od Pifrnec
Bavíte se tu o enginu nějaký lokomotivy a Paintshedovýho reskinu?

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: sob 28. lis 2009 16:27:32
od otur
Ahoj,muzu poradat o pomoc prihledani prikazu...,Existuje i příkaz,kterým se prozkoumá trať až k libovolnému triggeru a pokud je volná,tak se pokračuje...(autor atilabarut)Ešte doplním: nielen "Rules" ale hľadať aj v "Command" (príkazy)To vyhledání je jasné,ale o který příkaz z těch 42 nalezených /+3 pravidla/ jde mi již jasné není.I tak jsem dost skeptický,jelikož když dva vlaky ve stanicích vedle sebe prozkoumají volnost tratě ve stejný čas,tu volnost oba zjistí a oba tedy vyjedou do stejného úseku proti sobě,podobně,jako by žádné pravidlo či příkaz vykonán nebyl.
Me by ted zajimalo jak se ten prikaz jmenuje a kde ho stahnout ale kdyz sem se koukal DLS tak sem ten prikaz vubec nenasel.A jak DLS mam najit do jakeho policka patri jmeno stavitele ci autora objektu. :P

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: sob 28. lis 2009 18:18:52
od misoft
Meno dávaš do Username

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2009 22:31:23
od otur
Zrusena zprava 11.

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2009 22:34:41
od sudruh
nejezdili


trochu siroky pojem nemyslis?

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: stř 24. úno 2010 22:03:22
od otur
Zrusena zprava 12.

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: čtv 25. úno 2010 17:58:28
od misoft
Skús ich stiahnuť znova a nainštalovať do hry. Pretože KUIDy budú rovnaké, tak prepíšu tie staré. Môže to byť aj chybou KUIDu, ktorý máš nainštalovaný pôvodne. Novou inštaláciou ich "opravíš".

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: čtv 25. úno 2010 18:43:03
od Pifrnec
Je lepší je nejdřív smazat,stalo se mi,že jsem něco přeinstalovával a furt se mi to nechtělo přepsat.Ten den se mi ale povedlo spustit TC a SSP z 06 současně :-? ;)

Re: Oturovi dotazy

PříspěvekNapsal: čtv 25. úno 2010 20:48:35
od otur
Zrusena zprava 13.